کد خبر : 1754885 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:58 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

تکنیکم در مرسین بهم ریخت!

پیرجهان: برای حضور در دایموند لیگ استرس ندارم

رکورد دار دوی ۴۰۰متر بامانع می‌گوید اولین دونده مانع ایران است که در مسابقات دایموند لیگ شرکت می‌کند و با توجه به امتیاز بالای این رقابت‌ها تلاش می‌کند تا عملکرد خوبی از خود ثبت کند.

پیرجهان: برای حضور در دایموند لیگ استرس ندارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهدی پیرجهان که رکورددار دوی ۴۰۰ متر بامانع ایران و یکی از ورزشکارانی است که شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد، در مورد شرایط آمادگی خود گفت: وضعیت آمادگی نسبتا خوبی دارم و در مسابقات قهرمانی کشور که قرار است اول و دوم خرداد برگزار شود، شرکت می‌کنم امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در این رقابت‌ها باشیم. 

او در مورد میزبانی اراک از مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: چند سال است که در آفتاب انقلاب مسابقه می‌دهیم که برای من و سایر دوومیدانی‌کاران شرایط تکراری به وجود آمده بود اما از این نظر که تنوع ایجاد می‌شود خیلی خوب است. البته فضاهای بهتری نسبت به اراک در کشور داریم. استادیوم امام رضا یکی از آنهاست که کیفیت خیلی خوبی دارد. همچنین ورزشگاه‌هایی مثل فودلادشهر و فولادآرنا هم باکیفیت هستند که امیدوارم با همکاری فدراسیون دوومیدانی و مسئولان ورزشگاه‌ها بتوانیم در آنجا مسابقه بدهیم. ما به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شویم و در ورزشگاه‌های مدرن مسابقه می‌دهیم بهتر است که در داخل کشور هم چنین شرایطی را تجربه کنیم. 

 

پیرجهان به حضور در دایموند لیگ قطر اشاره و بیان کرد: هفتم خرداد ماه قرار است در دوحه شرکت کنم. بعد از مسابقات قهرمانی کشور استراحتی یک روزه دارم و بعد از آن به قطر اعزام می‌شوم. اولین بار است که به عنوان یک دونده مانع روی ایرانی در دایموند  لیگ شرکت می‌کنم. البته از آنجایی که سال‌های قبل در مسابقات معتبر و مهمی شرکت کردم استرس زیادی ندارم و امیدوارم که بهترین عملکردم را ارائه بدهم. 

 

پیرجهان به تلاش برای ثبت نتیجه‌ای قابل قبول در مسابقات پیش روی خود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از طریق رنکینگ سهمیه المپیک را بدست آورده‌ام و باید خودم را تا تیرماه که رنکینگ نهایی اعلام می‌شود در  جایگاه خوبی نگه‌دارم به همین دلیل سعی می‌کنم در مسابقات قهرمانی کشور و پس از آن دایموند لیگ که امتیاز بالایی دارند، عملکرد خوبی از خود به جای بگذارم.

 

او در مورد عملکرد خود در مسابقات ترکیه که نسبت به جام امام رضا رکورد ضعیف‌تری را به ثبت رساند، گفت: مشکلاتی در مسابقات ترکیه داشتیم و شرایط هم تاثیرگذار بود. نزدیک دو سال بود که در مسابقات برون مرزی شرکت نکرده بودم و همیشه در ایران با اختلاف قهرمان می‌شدم، اما در مرسین شرایط و رقابت نزدیکی را تجربه کردم که باعث شد تکنیکم بهم بریزد و رکورد خوبی را ثبت نکنم. از این حیث تجربه خوبی برایم شد که در مسابقات آتی اشتباه نکنم و عملکرد خوبی داشته باشم. 

پیرجهان در پایان گفت: از آقای صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، آقای دادروان مربی‌ام و پدر و مادر عزیزم که همیشه حمایتم کرده‌اند، تشکر می‌کنم. 

دیدگاه‌ها