کد خبر : 1755022 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 22:31 | 77.6K بازدید | 8 دیدگاه

رونمایی رسمی از دانشگر برای دربی (عکس)

محمد دانشگر امروز در تمرین تیمش حضور داشت و برای لحظاتی نیز با فرهاد مجیدی به خوش و بش پرداخت.

رونمایی رسمی از دانشگر برای دربی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه طی روزهای گذشته تمرینات استقلال به دستور فرهاد مجیدی سرمربی این تیم و به دور از چشم رسانه ها و عکاسان برگزار می شد، در تمرین امروز آبی پوشان، اصحاب رسانه اجازه حضور در مجموعه ورزشی انقلاب را پیدا کردند.


در تمرین امروز نیز بالاخره از محمد دانشگر به صورت تصویری رونمایی شد. این بازیکن که پس از حوادث رخ داده در دیدار جام حذفی مقابل پیکان و درگیری با بهزاد غلامپور از حضور در تمرینات تیم منع شده بود و به همراه تیم نیز راهی بازی های لیگ قهرمانان آسیا در عربستان نشده بود، در نهایت مورد بخشش مجیدی قرار گرفت.


دانشگر چند روز پیش مجوز حضور در تمرینات را به دست آورد و پا به پای هم تیمی هایش انجام مشغول تمرینات بود ولی به دلیل عدم انعکاس تصاویر از تمرینات استقلال، عکسی از حضور این بازیکن در بازگشت دوباره به تیم منتشر نشده بود که در نهایت این اتفاق رخ داد.


با توجه به شکست استقلال در بازی گذشته مقابل ذوب آهن و عملکرد خط دفاعی آبی پوشان چه در بازی با این تیم و چه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، احتمال حضور دانشگر در دربی روز جمعه مقابل پرسپولیس نیز بالا رفته است.


مدافع آبی پوشان که طی این مدت مشغول انجام تمرینات بوده و انرژی بیشتری نسبت به سایر هم پستی های خودش دارد، می تواند یکی از گزینه های مجیدی برای حضور در خط دفاعی استقلال باشد. دانشگر پیش از دربی جام حذفی نیز به دلیل مصدومیت در آستانه از دست دادن شهرآورد بود که با تلاش کادرپزشکی به آن مسابقه رسید و اتفاقا در دقیقه 92 نیز گل تساوی را برای مجیدی استقلال به ثمر رساند.


باید دید در فاصله کمتر از 48 ساعت تا آغاز دربی شماره 95 استقلال و پرسپولیس، کادرفنی آبی پوشان و در رأس آنها فرهاد مجیدی چه ترکیبی را برای خط دفاعی تیمش در نظر خواهد گرفت. دیداری که روی سرنوشت استقلال و رسیدن به قهرمانی بسیار حائز اهمیت است.

 

 

1600782

دیدگاه‌ها