کد خبر : 1755034 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 23:24 | 241.2K بازدید | 4 دیدگاه

افشای فایل صوتی بحث برانگیز شجاعی؛

پرونده مسعود و اشکان در تراکتور بسته شد؟

تیم تراکتور در حالی از شارجه بازگشت که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو ستاره باتجربه خود را در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کنار گذاشته خود داشت.

پرونده مسعود و اشکان در تراکتور بسته شد؟

به گزارش "ورزش سه"، این دو چند هفته پیش از شروع مسابقات و بعد از جدایی احسان حاج صفی در واکنش به شایعات جدایی شان اعلام کردند که طبق قراردادشان تا پایان فصل در تبریز خواهند بود.

 

اشکان دژاگه در لیگ قهرمانان حضور موفقی در ترکیب تراکتور داشت اما به مسعود شجاعی فرصت بازی چندانی نرسید و البته او در یک حضور ثابت خود نتوانست مثل همیشه کار کند؛ با شروع دوباره تمرینات تراکتور برای لیگ برتر اما شاهد غیبت این بازیکن در تبریز بودیم. در واکنش به این اتفاق باشگاه تراکتور اعلام کرد که این بازیکنان در مرخصی حضور دارند و مشکلی با باشگاه ندارند.

 

غیبت اشکان و مسعود در بازی با پیکان و پس از آن و البته انتشار تصاویری از آنها  در مجموعه تیم ملی به همراه سعید آوک بازیکن تیم ملی پدل و انجام این رشته در روزی که بازیکنان تراکتور در اعتراض به مدیریت باشگاه یک استوری متحد را منتشر کردند، باعث شد تا شائبه ها در خصوص پایان پیش از موعد کار اشکان و مسعود در تراکتور بیش از پیش شود.

 

در میان این حواشی و شائبه ها، عصر امروز یک فایل صوتی بحث برانگیز از مسعود شجاعی منتشر شد که در آن به پایان کار خود و اشکان دژاگه در تراکتور اشاره کرده بود. کاپیتان تراکتوری ها که در یک مقطع نیز هدایت سرخ پوشان را به عهده گرفت در این فایل صوتی که به صورت ناقص پخش شده، گفته است: 

 

1600796

 

"رد شدند از آن و دیگر با این شرایط قابل تحمل نیست. ماندن من هم جایز نیست همین طور آقا اشکان که خصوصیات اخلاقی اش را می شناسم."

 

حال باید دید که باشگاه تراکتور در واکنش به این ادعای مسعود شجاعی چه موضوعی از خود خواهد داشت؛ باشگاهی که حسن آذرنیا، مدیر آن در مورد اشکان و مسعود در رسانه رسمی تراکتور گفته بود: "این دو بازیکن با ما تا پایان فصل قرارداد دارند و باشگاه به‌صورت عام از کلیه طرفین قرارداد با خود درخواست دارد که ضمن احترام به تصمیمات هیأت مدیره و کادرفنی، رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد فی مابین تطبیق دهند. در همین راستا باشگاه با آقایان شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیأت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است."

 

1600797

دیدگاه‌ها