کد خبر : 1755041 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 00:34 | 354.8K بازدید | 55 دیدگاه

پست بحث برانگیز مدافع ایرانی الاصل

پرواز رایان تفضلی به ایران؛ تیم ملی یا پرسپولیس؟

رایان تفضلی مدافع بلند قامت تیم ‌وایکمپ واندررز، با انتشار یک پست اینستاگرامی از سفر به ایران خبر داده است.

پرواز رایان تفضلی به ایران؛ تیم ملی یا پرسپولیس؟

به گزارش "ورزش سه"، تفضلی که در بازی آخر تیمش با ارسال دو پاس گل جزو بهترین بازیکنان میدان بود در این پست مشخص نکرده که به چه منظور یه ایران مسافرت می کند اما ممکن است او نیز در میان دعوت شدگان به تیم ملی باشد. 

 

پست اینستاگرامی او، تصویری از این مدافع بلند قامت است که اموجی هواپیما و پرچم ایران را در خود دارد و همین موضوع سبب شده تا شایعاتی پیرامون این بازیکن شکل بگیرد. هواداران تیم‌های مختلف و به خصوص پرسپولیسی‌ها برای حضور تفضلی در تیم خودشان گمانه‌زنی می‌کنند اما احتمال دارد سفر وی به ایران، برای اتفاق ویژه تری باشد.

 

تفضلی در دوران کارلوس کی‌روش مورد توجه سرمربی پرتغالی برای تیم ملی بود اما یک مصدومیت سبب شد تا حضور این بازیکن در تیم ایران هرگز رخ ندهد ولی حالا احتمال دارد مدافع شاغل در چمپیونشیپ، یکی از دعوت شدگان توسط دراگان اسکوچیچ باشد و سورپرایز فهرست تیم ملی لقب بگیرد. هرچند که تاکنون هیچ خبر رسمی ای در این خصوص منتشر نشده است.

 

1600815

 

رایان تفضلی این فصل وایکمپ واندررز بود که دو روز پیش سقوط به سطح سوم انگلستان قطعی شد و باوجود پیروزی بزرگ، نتوانست در چمپیونشیپ بماند. اما رایان هنوز یک سال دیگر با این تیم انگلیسی قرارداد دارد و باتوجه به درخشش در فصل گذشته، بعید است که مقصدش برای فصل 2021-2022 ایران باشد.

 

نکته مهم این که حتی وی در صورت دعوت، از یک جایگاه ثابت در تیم ملی برخوردار نخواهد بود چرا که مدفعانی چون مرتضی پورعلی گنجی، سیدمجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و... گزینه هایی جدی برای حضور در ترکیب اصلی هستند.

 

فوتبال ایران این فصل در چمپیونشیپ، سامان قدوس را هم داشت و حالا شاید در لیست جدید تیم ملی یک بازیکن سابق هال سیتی و ساوتهمپتون که 29 سال دارد هم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها