کد خبر : 1755042 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 00:46 | 29.5K بازدید | 3 دیدگاه

تمدید قرارداد پس از گمانه زنی اخراج؛

ژاوی تا ۲۰۲۳ در قطر ماندگار شد(عکس)

ژاوی فوق ستاره‌ی سال‌های نه چندان دور بارسلونا و اسپانیا علی رغم حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا در السد ماندگار شد.

 

به گزارش "ورزش سه"،  باشگاه السد با تائید اخبار رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرد که ژاوی قراردادش را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد و حالا تا پایان فصل 2022-2023 در این تیم قطری حضور خواهد داشت.

 

ژاوی که با کلکسیونی از جام‌های قهرمانی ملی و باشگاهی و با کوله باری از تجربه به السد قطر آمد، پس از طی کردن سال‌های آخرفوتبالش در میانه زمین السد قطر در قامت سرمربی‌ این تیم پر افتخار قطری در آمد و حالا قرار است حضورش در این پست را چهار ساله کند.

 

 با حذف ژاوی از مرحله گروهی و دومین سال ناکامی در آسیا، گمانه زنی های زیادی در مورد اخراجش از السد به وجود آمده بود. با این حال قطری ها در مورد ژاوی صبوری به خرج دادند و قرارداد این سرمربی شناخته شده که فصل اخیر السد را قهرمان لیگ ستارگان کرده را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کردند. او حالا ماموریت قهرمانی السد در آسیا را پیش رو خواهد داشت.

 

او که از محبوبیت بالایی نزد هواداران ایرانی نیز برخوردار است با مهاجرت به قاره کهن چند باری هم در آزادی و مقابل ده ها هزار هوادار پر شور ایرانی پا به توپ شد؛ که اتفاقا جو سنگین آزادی در اکثر موارد او و تیمش را بازنده کرد.  ژاوی فصل گذشته در لیگ قهرمانان و این بار به عنوان سرمربی بازهم به سد پرسپولیس برخورد کرد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند. در این فصل نیز کار سختی را مقابل نمایده ایران تجربه کرد تا خالق جمله معروف "ایرانی ها با قلبشان فوتبال بازی می‌کنند و شکستشان کار سختی است" باشد.

 

1600816

دیدگاه‌ها