کد خبر : 1755125 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 16:25 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

روسونری راضی از براهیم

احتمال تمدید قرارداد قرضی بازیکن رئال با میلان

میلان از عملکرد براهیم دیاز راضی است و او را برای فصل بعد نیز می خواهد.

احتمال تمدید قرارداد قرضی بازیکن رئال با میلان

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز که ژانویه 2019 از سیتی به رئال مادرید پیوست؛ پس از یک سال و نیم ناموفق، در تابستان گذشته به صورت قرضی راهی میلان شد. به پایان فصل نزدیک شده ایم و براهیم توانسته در 25 بازی برای روسونری 4 گل بزند و 4 پاس گل بدهد. یک گل و پاس گل او در بازی دیشب برابر تورینو بود.

 

 

1543033

 

 

در واقع هرچند براهیم هرگز به یک بازیکن ثابت برای میلان تبدیل نشد ولی هر بار که در میدان بوده توانسته خوش بدرخشد. او در دو بازی اخیر میلان برابر یوونتوس و تورینو از ابتدا در ترکیب قرار داشت و موفق به زدن دو گل و ارسال یک پاس گل شد. در میلان از عملکرد براهیم رضایت دارند و طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، در خواست تمدید قرارداد قرضی او را خواهند کرد.

 

 

1600970

 

 

نه تنها آمار و ارقام خوب براهیم که سبک و شیوه بازی او نیز میلانی ها را متقاعد به حفظ او کرده و با توجه به رقابت شدیدی که در رئال مادرید وجود دارد، احتمالا با درخواست میلان موافقت خواهد شد.

رئال قصد ندارد به شکل قطعی براهیم را از دست بدهد و روی او برای آینده حساب باز کرده ولی با وجود مارتین اودگارد، مارکو آسنسیو، وینیسیوس و رودریگو و در صورتی که زیدان به عنوان مربی فصل بعد نیز در رئال به کار ادامه دهد، بسیار بعید است که براهیم بتواند جایگاهی تثبیت شده در باشگاه مادریدی پیدا کند. خود او نیز از بازی برای میلان رضایت دارد و به احتمال زیاد فصل بعد نیز او را با پیراهن روسونری خواهیم دید.

 

دیدگاه‌ها