کد خبر : 1755144 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 18:01 | 21.4K بازدید | 2 دیدگاه

جلسه خوان لاپورتا و کومان در رستوران ایتالیایی

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا و رونالد کومان در رستورانی ایتالیایی در شهر بارسلونا با یکدیگر دیدار کردند.

جلسه خوان لاپورتا و کومان در رستوران ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد کومان در بارسلونا مبهم تر از هر زمان دیگری است. نمایش ضعیف بارسا در بازی سه شنبه شب مقابل لوانته و عوض کردن برتری 0-2 با تساوی 3-3 سبب شد تا بارسا حالا دیگر شانس چندانی برای قهرمانی لالیگا نداشته باشد.

 

 

1600561

 

 

به این ترتیب دشوار بتوان تصور کرد که رونالد کومان فصل بعد هم روی نیمکت بارسا بنشیند. از همان روزهای ابتدایی انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسا، زمزمه های تغییر کومان به گوش می رسید ولی نتایج خوب تیم در یک مقطعی دو ماهه سبب شد تا لاپورتا حمایتش از مرد هلندی را اعلام کند.

کومان دوشنبه در نشست خبری خود نیز تاکید داشت که خودش را فصل بعد مربی بارسا می داند ولی پس از تساوی برابر لوانته اعتراف کرد که ممکن است اخراج شود.

 

 

1600991

 

 

دیروز رادیو کاتالونیا ادعا کرد که جلسه ای اضطراری بین لاپورتا و کومان برگزار خواهد شد و رئیس از سرمربی در مورد تساوی اخیر و نیز کسب تنها 5 امتیاز از 12 امتیاز ممکن در 4 بازی اخیر، توضیح خواهد خواست.

این جلسه هم اکنون در رستوران ایتالیایی "ویا وِنِتو" در شهر بارسلونا در حال برگزاری است و گفته می شود قرار هم نیست در مورد آینده سرمربی هلندی تصمیم خاصی اتخاذ شود. لاپورتا پس از این ملاقات به گوتبورگ سوئد خواهد رفت تا نظاره گر دیدار نهایی لیگ قهرمانان زنان بین بارسا و چلسی باشد.

 

 

 

1600990

دیدگاه‌ها