کد خبر : 1755162 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 19:23 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

راب هولدینگ:

پس از این فصل خیلی به هواداران آرسنال بدهکاریم

توپچی ها در در این فصل نیز نمایشی نامطمئن و بی ثبات داشتند، اما شب گذشته موفق شدند چلسی را در دربی لندن شکست دهند تا چشمه ای از توانایی های خود را نشان داده باشند.

پس از این فصل خیلی به هواداران آرسنال بدهکاریم

به گزارش "ورزش سه"، راب هولدینگ، مدافع آرسنال، تایید کرده است که توپچی ها در فصل 21-2020 هوادارن‌شان را بارها ناامید کرده اند. آرسنال امیدوارد است که بتواند حداقل در پایان فصلی ناامیدکننده با کسب نتایج خوب کار خود را به پایان برساند.

بی ثباتی همچنان در این فصل هم مشکل تیم میکل آرتتا باقی مانده و آنها را در معرض خطر از دست دادن حضور در رقابت های اروپایی در فصل 22-2021 قرار داده است.

آنها چهارشنبه چلسی را در استمفوردبریج با نتیجه 1-0 به شکست دادند و اکنون هدف گرفتن شش امتیاز دیگر از دیدار با کریستال پالاس و برایتون است.

 

1600809

 

هولدینگ گفت: "پس از این فصل ما به هواداران خیلی بدهکاریم. ما آنها را چند باری ناامید کردیم، پس اگر بتوانیم چند امیتازی جمع کنیم، چندتایی برد به دست بیاوریم و به آنها امیدی برای فصلا بعد بدهیم خیلی خوب خواهد بود.

توپچی ها در نبرد با چلسی توانستند توانایی های مبارزه‌طلبانه خود را به خوبی نشان دهند. پاس رو به عقب بی احتیاط جورجینیو به کپا گل پیروزی را به آرسنال هدیه داد؛ پاس عجیب و اشتباه جورجینیو را کپا آریزابالاگا به زحمت از روی خط بازگرداند، اما در ادامه ارسال زمینی پیر آمریک اوبامیانگ را امیل اسمیت راو به راحتی تبدیل به گل کرد.

شاگردان آرتتا پس از زدن این گل مجبور به عقب نشینی شدند و بیشتر زمان بازی را در حال دفاع از دروازه بودند، اما در نهایت توانستند از حملات آبی ها جان سالم به در ببرند. تلاش های چلسی مخصوصا در دقایق پایانی بازی باعث شد که توپ حتی چند باری به تیر دروازه برخورد کند، اما در نهایت این آرسنال بود که به پیروزی 1-0 در این بازی دست یافت تا با پیروزی در دو بازی لیگ در این فصل رقیب همشهری را دبل کرده باشد.

 

1601029

 

هولدینگ اضافه کرد: "من توانستم هر توپی را سد کنم، هر چیزی که به سمت من امد را با ضربه سر دور کردم. ما به نحوی اول از همه مشغول دفاع کردن بودیم و بعد هر کاری که از دست‌مان بر می آمد با توپ کردیم.

دبل کردن برابر چلسی در یک فصل خیلی خوب است. ما در خانه نتیجه خوبی گرفتیم و بعد هم گرفتن نتیجه در اینجا حس خیلی خوبی دارد."

آرسنال که در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه باید به مصاف کریستال پالاس برود، در نیم فصل اول چلسی را 3-1 شکست داده بود.

 

دیدگاه‌ها