کد خبر : 1755176 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 20:37 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

چوکای تالش یک – مس کرمان یک

لیگ یک / فرار مس از شکست در سردار جنگل

دو تیم چوکای تالش و مس کرمان آغازگر هفته بیست و چهارم لیگ یک در استادیوم سردار جنگل رشت بودند.

لیگ یک / فرار مس از شکست در سردار جنگل

به گزارش "ورزش سه"، تیم چوکا که برای بقاء در جدول بازی ها به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود توسط مهاجم باتجربه خود به گل رسید. ضربه ی علی امیری در دقیقه ی 17 شادی را به اردوی تیم چوکای تالش به ارمغان آورد. چوکا در حالی این بازی را آغاز کرد که مهدی پاشازاده، سرمربی خود را به دلیل ابتلا به کرونا روی نیمکت نداشت.

 

چوکا نیمه ی اول را با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. مس که دوست نداشت بازنده ی این بازی باشد نیمه ی دوم را تهاجمی تر آغاز کرد و سرانجام در دقیقه ی 71 به خواسته ی خود رسید. زننده ی گل مس کرمان محمد علی نژاد بود. مدافع راست تیم مس کرمان که در تعطیلات زمستانی به اردوی این تیم ملحق شده است و پیش از این هم با گل های حساسی که به ثمر رساند و موقعیت هایی که خلق کرد شادی را به اردوی تیم مس به ارمغان آورده بود.

 

چوکا برای برتری در این دیدار به گل علی امیری بسنده کرد و شاید همین موجب شد زود به لاک دفاعی فرو رود و گل مساوی را دریافت کند. از سویی مس کرمان بعد از گل نخست برای زدن گل دوم تلاش کرد اما در ادامه نتوانست راهی به دروازه چوکای تالش  پیدا کند و در نهایت این بازی با نتیجه ی مساوی یک بر یک پایان یافت. مس کرمان هفته گذشته در خانه به تیم خوشه طلایی یک بر صفر باخت و در بازی با چوکا دو امتیاز دیگر از دست داد؛ با این نتایج فاصله ی دیگر مدعیان با مس کرمان نزدیک شد و در هفته های آتی می توانند چالش قهرمانی را تجربه کنند.

 

هر چند مس کرمان با این نتیجه هم با 43 امتیاز صدرنشین باقی ماند. چوکا با این تساوی 24 امتیازی شد اما هم چنان در خطر سقوط به دسته ی پایین تر قرار دارد.

دیدگاه‌ها