کد خبر : 1755183 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 20:57 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را با ماشین داریم؛

جعفری: زود است جشن بگیریم

هافبک نفت مسجدسلیمان بازی این هفته تیمش مقابل ماشین سازی را یکی از سخت ترین بازی های فصل دانست.

جعفری: زود است جشن بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجد سلیمان بعد از کسب پیروزی مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و یکم و لغو بازی هفته بیست و دومش مقابل فولاد به مصاف ماشین سازی در هفته بیست و سوم خواهد رفت. تقابل این دو تیم بی شک یکی از بازی های حساس هفته بیست و سوم خواهد بود؛ تیم هایی که در رتبه های پایین جدول برای بقا تلاش می کنند.

 

سجاد جعفری، هافبک تیم  نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط تیمش گفت: بازی هفته گذشته مان مقابل فولاد لغو شد و ما در این مدت تلاش کردیم تا خودمان را برای بازی حساس مقابل ماشین سازی آماده نگه داریم. یک برد روحیه بخش را در بازی آخرمان مقابل مس کسب کردیم و امیدواریم که بتوانیم این نتیجه را در مقابل ماشین سازی هم کسب کنیم.

 

وی افزود: بعضی ها به اشتباه از بازی با ماشین سازی به عنوان یک بازی ساده یاد می کنند. به نظر من این بازی یکی از سخت ترین بازی های فصل ما خواهد بود. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و بازی مقابل چنین تیمی بسیار سخت است. نفت مسجد سلیمان هم خدا را شکر توانسته طی بازی های اخیر نتایج خوبی گرفته و کمی از رتبه های پایینی فاصله بگیرد. اما خیلی زود است که کار را تمام شده بدانیم و هنوز برای جشن بقا خیلی زود است.

 

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان که در این فصل دو گل زده و دو پاس گل داده با اشاره به این موضوع که تیمش فصل سختی داشت تاکید کرد: لیگ برتر 00-99، لیگ بسیار پرفشار و سختی برای ما بود که البته هنوز ادامه دارد. اتفاقاتی در این فصل رخ داد که کار را برای تیم ما خیلی سخت کرد. خوشحالم که زمان خوبی توانستیم به یک روند مناسب در نتیجه گیری دست پیدا کنیم. امیدوارم که همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم تا ان‌شاالله مسئولان برای فصل آینده با تصمیمات بهتر، شرایط خوبی برای تیم رقم بزنند.

دیدگاه‌ها