کد خبر : 1755201 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 22:05 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین جایگاه را می‌خواهیم؛

بایرامی: منتظر بازی خوب از ما باشید

مهاجم پدیده امیدوار است در دیدار فردا مقابل آلومینیوم سه امتیاز را کسب کنند.

بایرامی: منتظر بازی خوب از ما باشید

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی درباره شرایط پدیده گفت: بخاطر برنامه‌ریزی لیگ در دو هفته گذشته بازی نداشتیم، اما خدا را شکر با دیدارهای تدارکاتی و تدابیر ویژه‌ای که کادر فنی با تمرینات مستمر داشتند، همه بازیکنان آمادگی بدنی و تاکتیکی خودمان را حفظ کردیم و کاملا آماده هستیم.

 

او در خصوص دیدار فردا مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: احترام زیادی برای آلومینیوم قائل هستیم ولی تیم ما هم در بهترین شرایط بدنی و روحی خود قرار دارد. تمام بچه‌های تیم انگیزه بسیار زیادی دارند، جو خوبی در اردوی تیم حاکم است و می‌خواهیم با ارائه یک نمایش خوب و منطقی، سه امتیاز را تقدیم مردم مشهد کنیم.

 

مهاجم پدیده اضافه کرد: بالاخره دوری ما از بازی‌های لیگ برتر شاید کمی در روند تیم تاثیر بگذارد، اما با چهار مسابقه تدارکاتی خوبی که در اردوی تهران داشتیم، از نظر بدنی هیچ مشکلی نداریم و با تمام توان به اراک سفر کردیم تا سه امتیاز را از این بازی مهم بگیریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

 

بایرامی یادآور شد: شاید تیم ما خطر سقوط را مثل بقیه احساس نکند و عده‌ای بگویند شانسی برای کسب سهمیه ندارد، اما شک نکنید بچه‌های ما با تدابیری که آقای رحمتی و کادر فنی تیم دارند، تا لحظه آخر لیگ برتر تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرد و فصل را با خاطره خوش و جایگاه خوبی تمام کنیم.

دیدگاه‌ها