کد خبر : 1755208 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 22:25 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

جو امنیتی در اطراف اولدترافورد؛

انتقاد نویل: اولدترافورد را تبدیل به زندان کرده‌اید

دیدار منچستریونایتد و لیورپول تا ساعاتی دیگر در تدابیر شدید امنیتی برگزار خواهد شد و هواداران معترض یونایتد باز هم درست به تظاهرات گسترده علیه مالکان آمریکایی این باشگاه زده اند.

انتقاد نویل: اولدترافورد را تبدیل به زندان کرده‌اید

به گزارش "ورزش سه"، هواداران یونایتد بار دیگر در آستانه دیدار منچستریونایتد و لیورپول دست به تظاهرات گسترده علیه خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی، این باشگاه زده اند.

این بازی قرار بود در تاریخ دوم ماه می برگزاری شود اما تظاهرات گسترده هواداران و تسخیر اولدترافورد به دست معترضان باعث شد تا برگزاری مسابقه به تعویق بیافتد.

جرقه این اعتراضات با اعلام حضور منچستریونایتد در پروژه سوپر لیگ زده شد، پروژه ای که تنها دو روز پس از اعلام وجود با شکست مواجه شد، اما از آن زمان هواداران یونایتد دست از اعتراض برنداشته اند و خواهان رفتن گلیزرها از این باشگاه هستند.

سازمان هواداران منچستر یونایتد در آن زمان نامه ای سرگشاده به جوئل گلیزر، یکی از روسا و مالکین باشگاه نوشت و خواسته های خود را بیان کرد و خواستار دخالت دادن هواداران در اداره باشگاه شد.

 

1601121

 

برای پیشگیری از روی دادن مجدد اتفاقاتی که در روز دوم ماه می رخ داد، منچستریونایتد با کمک پلیس دیوارهایی را در اطراف اولدترافورد نصب کرده و این باشگاه علاوه بر کمک گرفتن از پلیس، نیروی محافظتی بیشتری را نیز استخدام کرده است.

گری نویل، اسطوره شیاطین سرخ و مجری اسکای اسپورتس، پیش از برگزاری مسابقه به اعتراض هواداران و خانواده گلیز پرداخته است.

نویل که از اولدترافورد درباره این بازی در شبکه اسکای صحبت می کرد، سخنرانی پر احساسی را درباره اوضاع خیابان ها در اطراف اولدترافورد و همچنین گلیزرها انجام داد.

 

1601122

 

نویل گفت: "بگذارید رک باشیم، چیزی که در اطراف باشگاه مشاهده کردیم، که در واقع تبدیل کردن منچستریونایتد به یک زندان است، که برای وجهه و برند باشگاه فوتبال منچستریونایتد در سراسر جهان بسیار ناراحت کننده است. بگذارید که این را در نظر داشته باشیم.

وقتی شما مجبور شده اید دیوارهای زندان را در اطراف زمین خود قرار دهید و صدها و صدها افسر پلیس را در بازی که طرفداران در آن شرکت نمی کنند، به کار بگیرید، یعنی یک چیزی خیلی خیلی اشتباه پیش رفته است.

جوئل گلیزر گفته است که با هواداران در ارتباط خواهد بود و گفتگو خواهد کرد. ما در آن مصاحبه دیدیم که تنها بارهایی که او با هواداران در ارتباط بوده، دو باری بوده که عذرخواهی کرده است.

 

1601115

 

من مطمئن نیستم که جوئل گلیزر چطور قرار است با این هواداران ارتباط موثر برقرار کند چرا که او به زبان آنها صحبت نمی کند، او درک نمی کند که آنها در چه موقعیتی هستند، او این باشگاه را اصلا احساس نمی کند.

آنها کاملا از صفات و اخلاق، از شور و اشتیاقی که هواداران حس می کنند جدا هستند. من مطمئن نیستم که او چگونه می خواهد ارتباط موثری با هواداران داشته باشد.

من مشتاق هستم تا ببینم او قرار است چه کار کند چرا که هواداران در آن چهار خواسته شان بسیار روشن و صریح بودند.

 

1601119

 

من خیلی شک دارم که هواداران سهام طلایی بگیرند. آیا فکر می کنم مدیران مستقل به طور بالقوه می توانند در جلسات هیئت مدیره شرکت کنند که به موجب آن انواع خاصی از اطلاعات به آنها داده می شود؟

شاید، اما این واقعا چیزی را حل نخواهد کرد. هوادارن سهمی از باشگاه را می خواهند که بلافاصله معنا پیدا کند و تاثیر بگذارد.

ما در این چند ساعت آینده و این چند هفته آینده و چند ماه آینده با علاقه خواهیم دید که چه وقایعی اتفاق می افتد، اما من فکر می کنم خانواده گلیزر یک کار بسیار دشوار برای برگشتن از راهی که در گذشته رفته اند در پیش دارند. آنها 16 سال اینجا بوده اند و قبلاً ثابت کرده اند که چگونه می خواهند در این باشگاه را اداره کنند. "

 

 

 

دیدگاه‌ها