کد خبر : 1755213 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 22:49 | 41.6K بازدید | 6 دیدگاه

پس از رکوردشکنی تازه؛

پیام رونالدو به خودش: اینجا متوقف نشو! (عکس)

کریستیانو رونالدو شب گذشته در دیدار یووه برابر رم توانست صدمین گل خود برای بیانکونری را به ثبت بساند.

پیام رونالدو به خودش: اینجا متوقف نشو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با صدور پیامی برای آینده، صدمین گل و رکوردشکنی خود را در پیراهن یوونتوس جشن گرفت: "اینجا متوقف نشو!"

اسطوره پرتغالی تنها 1314 مسابقه در سه فصل لازم داشت داشت تا به رکورد صد گل در یوونتوس دست پیدا کند. هیچکس در تاریخ این باشگاه در چنین زمان کوتاهی به این رکورد نرسیده بود.

 

1600848

 

در حالی که شایعات در مورد آینده رونالدو و بازگشت احتمالی او به اسپورتینگ لیسبون همچنان در بر سر زبان ها است، به نظر می رسد رونالدو قصد دارد رکوردهای بیشتری را در تورین به نام خود ثبت کند.

 

1601128

 

رونالدو پس از گلزنی برابر رم عکسی از خود در حال جشن گرفتن صدمین گل را منتشر کرد و زیر آن نوشت: "اینجا متوقف نشو!"، ستاره یووه همچنین از شکلک چشمک نیز در انتهای پیامش استفاده کرده است.

با نگاهی به 100 گل او در پیراهن بیانکونری، مشخص است که این روزها او در برخی از مناطق از سایر نواحی قدرتمندتر است.

تنها هفت گل از این 100 گل از خارج از محوطه جریمه به ثمر رسیده است، از جمله یک گل از روی ضربه آزاد. رد میان گل های رونالدو 18 گل با ضربه سر به ثمر رسیده است و 29 گل از روی نقطه پنالتی، همچنین او با پای راست خود توانسته 61 بار گلزنی کند و با پای چپ تنها 21 گل به ثمر رسانده است.

 

1600849

 

فوق ستاره پرتغالی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که موفق شده در سه باشگاه مختلف و تیم ملی حداقل 100 گل به ثمر برساند. او همچنین به سریعترین بازیکن تاریخ یوونتوس تبدیل شد که به رکورد 100 گل زده رسیده است.

با وجود تمام ناملایمات و انتقاداتی که طی هفته های گذشته از رونالدو مطرح شده فوق ستاره پرتغالی همچنان به عملکرد خیره کننده خود ادامه می‌دهد و در حال حاضر بهترین گلزن این فصل از رقابت‌های سری آ محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که در پایان فصل نیز عنوان آقای گلی را تصاحب خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها