کد خبر : 1755217 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 22:58 | 45.3K بازدید | 9 دیدگاه

جوابیه استقلال درباره مدارک پزشک تیم (عکس)

باشگاه استقلال با انتشار مدارکی درخصوص مدارک پزشک تیم، نسبت به اظهارات رئیس ایفمارک واکنش نشان داد.

جوابیه استقلال درباره مدارک پزشک تیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فردا دو تیم استقلال و پرسپولیس در یکی از حساس ترین دربی های سال های اخیر به مصاف هم می روند. در نشست خبری پیش از بازی، فرهاد مجیدی با انتقاد از دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک، نسبت به عدم صدور مجوز حضور پزشک استقلال بر روی نیمکت، به شدت انتقاد کرد.


مجیدی در نشست خبری امروز گفت: الان خانم هراتیان چه کاره است که درباره نیمکت من تصمیم می‌گیرد؟ من به بزرگتر از او هم این اجازه را نمی‌دهم. پزشکی که برای تیم امید اجازه داشته، الان برای تیم ما اجازه نمی‌دهند؟ مدارکش را ای اف سی تائید کرده اما ایفمارک نه! چون من دکتر ایفمارک را به خاطر کیفیت پایین بیرون کردم، اجازه نمی‌دهید؟ اختیار نیمکت با سرمربی است و پزشک، ماساژور، رسانه، مربی و... همه با سرمربی است.

 

1601132


صحبت های مجیدی با واکنش هراتیان نیز روبرو شد. او گفت: طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و لیگ ایران، کسانی که وارد حوزه درمان می شوند باید حتما پزشک باشند و دارای مدارک حرفه‌ای در پزشکی. ایشان مدارکی که به ما دادند، برای دندان پزشکی بود که مسلما نمی‌توانستیم. گفتیم اگر مدرک معادل‌سازی که تاییدیه وزارت بهداشت را دارد به ما ارائه کنند که این اتفاق رخ نداد.

 

1601133


پس از این اتفاقات بود که باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای، اقدام به انتشار مدارک دکتر آقامحمد آبادی پزشک تیم کرد. در بیانیه رسمی آبی پوشان آمده است که بعد از اظهارات امروز زهره هراتیان در خصوص دکتر آبادی و طرح این ادعا از سوی هراتیان که ایشان تنها دندانپزشک هستند، باشگاه استقلال مدارک پزشکی دکتر آبادی را جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی در ذهن هواداران عزیز منتشر کرد که به صورت پیوست قابل مشاهده است.

 

1601134


در ادامه بیانیه ذکر شده است: لازم به توضیح است که دکتر آبادی مدرک پزشکی خود را به عنوان پزشک عمومی ظرف مدت ۶ سال از دانشگاه هامبورگ گرفته‌اند و در ادامه و پس از ۴ سال تحصیل موفق به دریافت مدرک دندان پزشکی شده‌اند. ایشان پس از اخذ مدارک یاد شده، مدرک تخصص خود را در رشته جراحی فک و صورت در کشور آلمان اخذ کرده‌اند و کلیه مدارک ایشان در سازمان نظام پزشکی ایران تایید شده است.

 

1601135


آبی پوشان در انتهای این بیانیه نیز از تمامی ارکان ها درخواست همکاری داشته اند. در بند پایانی بیانیه آمده است: باشگاه استقلال از همه اشخاص در نهادهای تصمیم گیر انتظار همکاری در چارچوب قوانین موجود را دارد تا عملکردها در اذهان عمومی تعبیر به کارشکنی نشود.

دیدگاه‌ها