کد خبر : 1755233 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 00:09 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

جورجینیو:

چطور ممکن است بخواهم چلسی را ترک کنم؟

جورجینیو، هافبک ملی پوش ایتالیایی چلسی، شاهد مطرح شدن شایعاتی درباره بازگشتش به سری آ بوده است اما می گوید که به قراردادش در استمفورد بریج پایبند است.

چطور ممکن است بخواهم چلسی را ترک کنم؟

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو تلاش کرده است تا به گمانه زنی ها در مورد آینده اش در چلسی پایان دهد. ملی پوش ایتالیایی ادعا کرده است که هیچ فکری برای انتقال به جای دیگری نداشته است.

در روزهای گذشته احتمال بازگشت هافبک سابق ناپولی به سری آ مطرح شده است و مدیر برنامه های او فاش کرد که یوونتوس، آث میلان و اینتر از جمله تیم هایی هستند که به امضای قرارداد با جورجینیو ابراز علاقه کرده اند.

این بازیکن 29 ساله تا سال 2023 با آبی ها قرارداد دارد و خود را برای حضور در فینال جام حذفی و لیگ چمپیونزلیگ به همراه چلسی آماده می کند.

 

1601159

 

جورجینیو که در سال 2018 به انگلیس نقل مکان کرد در این باره گفت: " من در اینجا احساس می کنم که خیلی خوب جا افتاده ام. وقتی به اینجا آمدم، همه چیز متفاوت بود. اما بلافاصله احساس کردم که اینجا به خوبی از من استقبال شد و به من خوش آمد گفته شد.

پس از سه سال احساس فوق العاده ای دارم و می دانم که همه در اینجا قدر تلاشم برای کارهایی که می خواهم برای باشگاه و مردم بکنم را می دانند. بنابراین حالا در انگلیس احساس می کنم که در خانه ام هستم.

الان قطعا زمان آن نیست که در آستانه دو مسابقه فینال به قرارداد و این چیزها فکر کنیم!

چطور ممکن است بخواهم که باشگاه را ترک کنم؟ موضوع اصلا این نیست. حتی در این باره صحبت هم نباید بکنیم. من دو سال دیگر قرارداد دارم و همانطور که گفتم اینجا واقعا احساس می کنم که در خانه هستم. بنابراین حتی صحبت کردن در این مورد هم بی معنا است.

و ما تازه کار خودمان را با توماس توخل آغاز کرده ایم، اینجا خیلی کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم."

جورجینیو توانسته پس از تغییر سرمربی چلسی در ماه ژانویه و پیوستن توماس توخل به آبی ها نیز همچنان نقش کلیدی خود را در تیم حفظ کند.

 

1601161

 

پس از برکناری فرانک لمپارد از سمت خود در چلسی و سپردن هدایت این تیم به توماس توخل، آبی ها در مدتی کوتاه دچار تغییر و تحولی عظیم شدند و اکنون نه تنها در فینال چمپیونزلیگ و جام حذفی حضور دارند بلکه در لیگ برتر نیز به تاپ فور رسیده اند.

جورجینیو در آخرین بازی خود برای چلسی شب گذشته برابر آرسنال به میدان رفت و با یک پاس به عقب عجیب و بد زمینه ساز تک گل پیروزی بخش آرسنال در دربی لندن شد.

پس از یک نمایش ضعیف، ارزش واقعی عملکرد پرقدرت او در چلسی بیش از پیش به چشم آمده است.

 

1601162

 

جورجینیو در پاسخ به این سوال که آیا منتقدان اکنون ارزش او را تصدیق می کنند، گفت: "امیدوارم چنین باشد! اگر تاکنون این کار را نکرده باشند، آنها فوتبال را نمی فهمند! اما نتایج و آمار و ارقام موجود است.

هر کسی که می خواهد چیز متفاوتی بگوید، مختارند که نظر خودشان را داشته باشند، اما این تاثیر بدی روی من نخواهد گذاشت.

در هر شغلی همیشه انتقادات وجود خواهند داشت. موضوع این است که شما چطور با آنها برخورد کنید و برای من، صادقانه بگویم، فقط انگیزه ای است که بیشتر تلاش کنم."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها