کد خبر : 1755375 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:10 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در پی مصدومیت زانو؛

انتخاب زلاتان؛ درمان محافظه‌کارانه یا جراحی؟

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، از مشورت یک متخصص بهره گرفته است و به زودی باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد به درمان محافظه‌کارانه زانوی مصدومش ادامه دهد و یا زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

انتخاب زلاتان؛ درمان محافظه‌کارانه یا جراحی؟

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ هفته گذشته در پیروزی 3-1 میلان برابر یوونتوس دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد. ابراهیموویچ در میانه میدان برای گرفتن توپ تلاش می کرد که بدون برخورد با کسی مصدوم شد. او برای چند دقیقه بر حضور در زمین پافشاری کرد اما در نهایت مجبور شد جای خود را به آنته ربیچ بدهد.

 

1599906

 

هر چند استفانو پیولی، سرمربی میلان، ادعا کرده است که ستاره سوئدی روسونری تلاش خواهد کرد که تا بازی این تیم برابر آتالانتا خود را به آمادگی کامل برساند، گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که زلاتان در این فصل دیگر برای میلان به میدان نخواهد رفت.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که ایبرا از یک متخصص زانو به نام پروفسور فولکر موزال در پیتسبورگ مشورت گرفته است.

او همان جراحی است که در سال 2017 نیز وقتی که زلاتان در منچستریونایتد بازی می کرد، پای مصدوم او را جراحی کرد.

 

1600133

 

این روزنامه گزارش کرده است که ابراهیموویچ باید تصمیم بگیرد که می خواهد به درمان محتاطانه و محافظه‌کارانه خود ادامه دهد و یا زیر تیغ جراحی خواهد رفت که باعث می شود شرکت در مسابقات یورو 2020 را از دست بدهد. انتخاب گزینه جراحی همچنین برای فصل بعد میلان نیز پیامدهایی خواهد داشت.

ابراهیموویچ به تازگی قرارداد خود را برای یک سال دیگر با میلان تمدید کرده است و قرار است در این یک سال 7 میلیون یورو دستمزد دریافت کند، اما طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت دستمزد او در فصل بعد به نسبت تعداد بازی که از دست خواهد داد، می تواند کاهش بیابد.

ستاره 39 ساله میلان دراین فصل در 22 بازی این تیم به دلیل مصدومیت غایب بود و احتمالا دو بازی پایانی روسونری برابر کالیاری و آتالانتا را نیز از دست خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها