کد خبر : 1755382 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:19 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

فریدکین‌ها به دیدار مورینیو رفتند؛

ملاقات رمی‌ها با آقای خاص در لندن

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که مالکان باشگاه رم در سفری به لندن با ژوزه مورینیو، سرمربی آتی این تیم دیدار کردند.

ملاقات رمی‌ها با آقای خاص در لندن

به گزارش "ورزش سه"، تنها 10 روز پیش بود که باشگاه رم پس از اعلام خبر برکناری پائولو فونسکا، سرمربی فعلی این تیم، در پایان فصل، ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی فصل بعد گرگ ها معرفی کرد.

اکنون گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که دن و رایان فریدکین در لندن با مورینیو دیدار کرده اند تا درباره استراتژی تیم رم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با سرمربی آینده خود مشورت بکنند.

مورینیو به احترام سرمربی فعلی رم هنوز به ایتالیا نقل مکان نکرده است. گفتنی است که فونسکا نیز مانند مورینیو اهل کشور پرتغال است و آقای خاص قصد ندارد با حضور زودتر از موعد در رم، هم‌وطن خود را برنجاند.

روز گذشته مورینیو ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن مشغول آنالیز و تحلیل عملکرد ریکاردو کالافیوری بود و به نظر می رسد که سرمربی آینده جالوروسی با وجودی که هنوز پا به رم نگذاشته، اما کار خود را آغاز کرده است.

 

1601464

 

گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که مورینیو روز گذشته با دن و رایان فریدکین در آپارتمان خود در لندن ملاقات کرد و دو طرف درباره استراتژی که باشگاه رم در فصل نقل و انتقالات باید در پیش بگیرد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که مائورو ایکاردی، آندره‌آ بلوتی و رناتو سانچز تعدادی از هدف های احتمالی باشگاه رم در پنجره تابستانی خواهند بود.

مورینیو قراردادی سه ساله با رم امضا کرده است و در تابستان و پس از پایان این فصل جانشین فونسکا روی نیمکت این تیم خواهد شد.

جالوروسی اکنون با دو امتیاز بیشتر از ساسولو در رده هفتم جدول سری آ قرار دارد. هدف رمی ها حضور در لیگ کنفرانس اروپا در فصل بعد است و در دیدار بعدی خود در سری آ در دربی شهر رم فردا به مصاف لاتزیو خواهند رفت.

 

دیدگاه‌ها