کد خبر : 1755435 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 21:46 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

آدم باید اندازه قد و قواره اش صحبت کند

کاظمی: فاضلی جایی در فوتبال ایران ندارد

مربی تیم آلومینیوم در واکنش به صحبت های مربی تیم پدیده اعلام کرد که تیم پدیده مربیان خیلی سرشناس تری دارد که بیایند و صحبت کنند.

کاظمی: فاضلی جایی در فوتبال ایران ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پدیده با برتری یک بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. صحبت های حسین کاظمی، مربی تیم آلومینیوم در نشست خبری پس از پایان این دیدار را بخوانید:

 

فقط فرصت ریکاوری داشتیم

 

زمان زیادی برای این بازی نداشتیم و فقط می توانستیم یک ریکاوری خوب انجام دهیم که این موضوع را به نحو احسن انجام دادیم. با وقتی که کادر فنی و سرمربی تیم در طول هفته گذاشتند، آنالیزی خوبی از حریف انجام دادیم. به طور کامل تیم پدیده را آنالیز کردیم که نشان آن در بازی بود که توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

به دنبال رتبه های بالای جدول هستیم

 

در فوتبال ایران و دنیا تیم ها خیلی به هم نزدیک شده اند. وقتی یک تیمی مقابل میزبان قرار می گیرد، بحث دفاع کردن را در نظر می گیرد تا بتواند حداقل امتیاز را حفظ کند و بعدا به سه امتیاز فکر می کند. ما در همان پانزده دقیقه اول 6-7 تا کرنر زدیم، 5-6 خطا دور محوطه جریمه گرفتیم و کاملا به بازی مسلط بودیم. ولی شرایط به گونه ای پیش رفت که در 20 دقیقه اول نتوانستیم به گل برسیم. در لیگ و جدول به دنبال این هستیم که بتوانیم سه امتیازات را بگیریم در بالای جدول قرار بگیرم.

 

هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

 

از روزی که آقای منصوریان این سمت را گرفتند بحث و صحبت  بر این بود که هر بازی  حکم فینال را دارد. بازی به بازی فکر می کردیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. در دو بازی مقابل پدیده و صنعت نفت به دنبال این بودیم که 6 امتیاز را گرفته و با روحیه خوب به جام حذفی برویم که فکر می کنم هم برای مردم اراک و هم برای کادر فنی خیلی مهم است که به مراحل بالاتر برویم. 

 

رویارویی با تراکتور در جام حذفی

 

بعد از اینکه کادر فنی جدید به روی کار آمد، تلاش ما این بود که از نظر روحی و پس از اتفاقاتی که رخ داده و سرمربی قبلی تیم جدا و تیم شکست بدی مقابل سپاهان خورده بود، روی بازیکنان کار کنیم. خدا را شکر با توجه به نتایجی که گرفتیم این اتفاق افتاده است. بچه ها به این درک رسیده اند که این بازی برای مردم خوب اراک، باشگاه آلومینیوم خیلی مهم است. مطمئنا طی این دو سه روز نیز هم از نظر آنالیز و هم از نظر فکری بچه های تیم را بالا می آوریم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. 

 

فاضلی جایی در فوتبال ایران ندارد

 

صحبت هایی که مربی پدیده انجام داده، فرار رو به جلو بوده و خواسته اند یک مقدار از اتفاقی که برایشان افتاد و باختی که متحمل شدند فرار کنند. به نظر من کسی که اینجا می نشیند باید به اندازه قد و قواره خودش صحبت کند. خیلی از ایشان بزرگتر در کادرفنی پدیده هست چه سرمربی و چه مربی؛ آقای نوازی، سامره، نامداری و بادامکی که شناسنامه های فوتبال ایران هستند. این شخص که در مورد داوری و سرمربی ما صحبت می کند جایی در فوتبال ایران نداشته و در عرض یک سال سه تیم عوض کرده است. یک اتفاقی افتاد و دری به تخته خورد و سرمربی یک تیم شد که نتیجه خوبی هم نگرفت.

 

آدم باید اندازه قد و قواره اش صحبت کند

 

نظر من است که آدم هر جایی که هست باید اندازه قد و قواره اش صحبت کند و بداند که در مورد چه کسی صحبت می کند؛ در مورد آقای منصوریان که یکی از اسطوره های فوتبال ما هستند. معیار ما همیشه این بوده که به داوری احترام بگذاریم. حتی امروز شاید به نظر ما یک صحنه ای بود که می شد پنالتی اعلام شود ولی نشد و ما هم اعتراضی نکردیم. معیار ما همیشه کمک به داوری و احترام بوده است. آقای منصوریان حتی در مورد حقوق داوران صحبت کردند. امیدوارم که همه جایگاه خودشان را حفظ کنند و در مورد کس دیگری صحبت نکنند.

دیدگاه‌ها