کد خبر : 1755476 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:51 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه فینال برابر چلسی؛

برندن راجرز: می‌خواهیم مقابل چلسی تاریخ‌سازی کنیم

فردا در ورزشگاه ومبلی لندن چلسی و لسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس با یکدیگر رو به رو خواهند شد.

برندن راجرز: می‌خواهیم مقابل چلسی تاریخ‌سازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا مسابقه فینال جام حذفی انگلیس بین دو تیم چلسی و لسترسیتی برگزار خواهد شد. لستر در تاریخ این باشگاه هرگز برنده این جام نشده است و این نخستین حضور آنها در مسابقه فینال جام حذفی در پنجاه و دو سال گذشته است.

برندن راجرز، سرمربی لستر، از شاگردانش خواسته تا در مسابقه فردا تاریخ سازی کنند. لستر در چهار فینال قبلی خود در جام حذفی شکست خورده و آخرین حضور آنها در فینال این رقابت ها در سال 1969 برابر منچسترسیتی بوده است. راجرز می داند که در صورت پیروزی در این دیدار آنها می توانند میراثی ارزشمند از خود در تاریخ این باشگاه به یادگار بگذارند.

 

1601643

 

راجرز گفت: "ما به شایستگی به فینال رسیده ایم و این فرصت را خواهیم داشت که تاریخ خود را بنویسیم. ما احساس می کنیم که در این بازی شانس موفقیت داریم و اگر بتوانیم در سطح خودمان بازی کنیم، شانس بسیار بزرگی خواهیم داشت.

در تمام طول زندگی‌مان ما مسابقات فینال FA Cup را تماشا کرده ایم، اینکه بتوانم لستر را برای اولین بار در بیش از 50 سال به فینال برسانم برای من امتیازی بزرگ است.

این هفته همچنین باید همیشه آرام باشید و خونسردی خود را حفظ کنید. این مسابقه ای است که می توانید در آن میراثی فوق العاده را خلق کنید، این شما هستید که در این بازی ها داستان خود را می نویسید.

 

1601644

 

ما دقیقا همان آماده سازی که برای دیگر بازی ها داریم، برای این بازی هم داشته ایم. عواقب نتیجه ای که در این بازی کسب شود از دیگر بازی ها بزرگتر است، اما نیازی نیست که فینال FA Cup را بزرگ تر از آنچه هست جلوه بدهید تا سطح اضطراب و حساسیت را بالاتر ببرید."

در این دیدار 21 هزار نفر تماشاچی نیز در ومبلی حضور خواهند داشت و به هر باشگاه 6250 بلیط به عنوان بخشی از آزمایش برای سنجیدن امکان حضور جمعیت عظیمی از هواداران در میان شیوع ویروس کرونا، اختصاص داده شده است.

راجرز افزود: "دانستن اینکه در چنین موقعیت خاصی ما قرار است هوادارن را نیز پشت سر خود داشته باشیم و هوای ما را داشته باشند، فوق العاده است.

ومبلی یک استادیوم تاریخی و نمادین است بنابراین تماشای بازی تیم در یک فینال برای آنها واقعا ویژه خواهد بود."

چلسی در این بازی تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت، اما در لستر هنوز تکلیف جانی اوانز مشخص نیست، چنگیز آندر با مصدومیت لگن دست به گریبان بوده است و هاروی بارنس و جیمز جاستین نیز به همراه مورگان در این بازی شرکت نخواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها