کد خبر : 1755501 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 00:05 | 333.9K بازدید | 136 دیدگاه

انتقام غذایی که باید سرد سرو شود؛

راز شادی عجیب عیسای گل کثیر(عکس)

چهار شوت و سه گل، یعنی نرخ تبدیل شوت به گل 75%؛ این عیسی آل‌کثیر است.

راز شادی عجیب عیسای گل کثیر(عکس)

به گزارش "ورزش سه" بازگشت مهاجم دزفولی پرسپولیس به شرایط مسابقه، در شرایطی رقم خورده که او در دو بازی و در دو مسابقه حساس برای تیمش در محوطه شش قدم موفق به گلزنی شده است؛ البته این همه آنچه که عیسی امشب برای پرسپولیس انجام داد نبود. او در طول مسابقه بارها و بارها به قلب و کناره‌های دفاع استقلال زد و تا توانست سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و محمد نادری را آزار داد. دقیقا همان کاری که یحیی از او می‌خواست.

 

لحظه اوج نمایش امشب آل‌کثیر، حضور فرصت‌طلبانه او در محوطه جریمه و تبدیل کردن شوت دفع‌شده شهریار مغانلو به گل در اولین دربی‌اش با پیراهن پرسپولیس بود؛ گلی که او آن را به شکل عجیب و غریبی جشن گرفت و حتی این سوتفاهم را به وجود آورد که او دست به حرکت عجیبی بعد از گلزنی زده است. اما تصاویر شادی گل نشان می‌دهد که اگرچه آل‌کثیر از این خوشحالی منظوری دارد اما حرکتش به هیچ عنوان توهین‌آمیز نیست.

 

1601715

 

به نظر می‌آید آل‌کثیر که با انگیزه‌های فراوان در این بازی حاضر شده بود، با شادی بعد از گل قصد دارد پیامی برای هواداران تیم مقابل بفرستد که او همچنان آن‌ها را در محرومیتش از فینال آسیا مقصر می‌داند؛ پس عیسی بعد از گلزنی ابتدا به هوا پرید و با نشیمنگاه خود را به زمین انداخت و سپس دوباره به سمت عکاسان مستقر در سمت راست زمین رفت و مقابل آن‌ها ژست شادی گرفت.

 

 

شاید تفسیر یحیی گل‌محمدی از جدال امشب پرسپولیس و استقلال درست باشد، آن‌جا که گفته بود جدال امشب بیشتر از مسائل فنی درگیر مسائل فیزیکی بود؛ این اتفاق باعث شد تا هواداران فوتبال چندان موقعیت گلی در جدال امشب نداشته باشند اما همان تک‌فرصت‌ها نتیجه بازی را رقم زد و روی یک ریباند توپ بود که عیسی آل‌کثیر توانست گلزنی کند و سه امتیاز حساس بازی را به حساب پرسپولیس واریز کند.

 

این بعد از آن بود که بقیه بازیکنان از جمله شهریار مغانلو و میلاد سرلک نیز به او اضافه شدند و حلقه پرسپولیسی‌ها شکل گرفت؛ بعد از آن عیسی از جمع دوباره جدا شد و با مشت‌های گره کرده سه چهار بار به سمتی شادی کرد تا احساسات واقعی‌اش را نشان بدهد.

 

این شادی ترکیبی نشان می‌دهد که آل‌کثیر چقدر در حسرت انتقام میسوخته است؛ و البته این اشتیاق و انتقام به موفقیتی بدل شد که او را نزد هواداران پرسپولیس بیش از پیش محبوب می‌کند. مهاجم جنوبی سرخ‌پوشان پس از بازگشت از محرومیت در لیگ برتر، 4 شوت به سوی دروازه رقبا زده که سه ضربه او توانسته به گل ختم شود؛ گلزنی مقابل نساجی، سپاهان و استقلال و تنها یک شوت او توسط دروازه‌بان حریف مهار شده است. در واقع عیسی آل‌کثیر هر 59.7 دقیقه یک گل برای پرسپولیس بعد از گذراندن روزهای محرومیت خود در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

 

1601700

 

1601720

دیدگاه‌ها