کد خبر : 1755530 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:10 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

زامهران و ضرباتی که به چارچوب می‌زند(عکس)

فرزاد زامهران از جمله وینگرهایی است که به دلیل سرعت و هم چنین جایگیری خوب در جریان بازی خوب صاحب موقعیت می شود.

زامهران و ضرباتی که به چارچوب می‌زند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تفاوت بازی او در ترکیب نساجی به نسبت به دور رفت بازی ها این است که چارچوب دروازه را خوب می بیند و ضربات او به تو دروازه می چسبد. فرزاد در دور رفت بازی ها هم صاجب موقعیت های خوبی برای گلزنی شد اما بیشتر ضربات او راهی بیرون می شد در حالی که اگر همه ی توپ هایش تبدیل به گل می شد اکنون یکی از گلزنان برتر لیگ برتر بود. 

 

زامهران بعد از گلی که در بازی با نفت مسجد سلیمان زد شب گذشته هم دروازه فولاد را از زاویه بسته باز کرد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب نساجی واریز شود. آنهم در بازی با تیم خوب فولاد که یکی از تیم های بالانشین به حساب می آید و در استادیوم شهید وطنی برای برد به میدان آمده بود. این وینگر ریز نقش و سرعتی اگر در بازی های آتی هم ضرباتش را به چارچوب بزند می تواند امتیازات حساس دیگری را برای تیم نساجی به ارمغان بیاورد و در نهایت به همراه تیمش در جدول بازی ها باقی بماند. 

 

زامهران پیش از این تنها یک بخش از کار را خوب انجام می داد؛ جایگیری مناسب برای دریافت توپ و زدن به قلب خط دفاعی حریف اما ضربه اش به چارچوب دروازه حریف راه پیدا نمی کرد. نمونه اش در بازی با پرسپولیس در استادیوم شهید وطنی که چه فرصت هایی را هدر داد اما اینروزها خوب یاد گرفته که ضربه اش را به کجای دروازه بزند. او باز هم باید ضربه به چارچوب دروازه را تمرین کند. با موقعیت هایی که فرزادبه دست می آورد نه تنها می تواند به ماندن نساجی در لیگ برتر کمک کند بلکه می تواند تبدیل به یکی از گلزنان ویژه لیگ برتر شود.

عکس: معین نادری

 

1601802

 

1601800

زامهران پس از گلزنی، مقابل دوربین‌ها ایستاد و عدد 7 را به یاد نادر دست‌نشان اسطوره فقید فوتبال ایران و باشگاه نساجی نشان داد و گل خود را تقدیم به روح این مربی از دست رفته کرد.

دیدگاه‌ها