کد خبر : 1755679 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 17:47 | 20.2K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت غم‌انگیز ایبرا به تیم ملی

رسمی؛ زلاتان ابراهیموویچ غایب بزرگ یورو

با اعلام ژان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد، زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت رقابتهای یورو را از دست داد.

رسمی؛ زلاتان ابراهیموویچ غایب بزرگ یورو

به گزارش "ورزش سه"، میلان هفته گذشته یک نمایش فوق العاده و کم نقص را مقابل یوونتوس ارائه داد و موفق شد با سه گل از سد حریف خود عبور کند تا در یک بازی شش امتیازی به پیروزی رسیده باشد و علاوه بر این شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.

 

 

1600133

 

 

زلاتان ابراهیموویچ که طی این فصل در چند مقطع با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده، در بازی برابر یووه نیز در ترکیب اصلی روسونری قرار گرفت اما در دقیقه 66 به شکل لنگان زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به آنته ربیچ داد تا نگرانی های جدی در رابطه با ستاره سوئدی ایجاد شود.

 

در ابتدا گفته می‌شد که مصدومیت فوق ستاره سوئدی خیلی جدی نیست اما پس از آن مشخص شد که او از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده و شرایط پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسید.

 

با این حال دقایقی پیش باشگاه میلان طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ نیازی به جراحی زانو ندارد اما ریکاوری محافظه کارانه او حدود شش هفته به طول خواهد انجامید. با این اوصاف فصل برای زلاتان به پایان رسید و حالا حتی او به شکل جدی خطر از دست دادن رقابت‌های یورو را هم حس می کند.

 

 

1600135

 

 

البته اسکای اسپورتس گزارش داده بود که ریکاوری زلاتان می تواند ظرف مدت سه هفته نیز به پایان برسد که در این صورت او مشکلی برای حضور در یورو نخواهد داشت اما اگر این اتفاق رخ ندهد این بازیکن به طور قطع غایب بزرگ سوئد در تابستان پیش رو خواهد بود.

 

در همین حال دقایقی پیش ژان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد به شکل رسمی اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت نمی تواند این تیم را در رقابتهای یورو همراهی کند تا یک شوک بزرگ در آستانه این مسابقات به آنها وارد شود.

 

اندرسون در این باره گفت: "امروز با زلاتان ابراهیموویچ صحبت کردم که متأسفانه به من گفت مصدومیت او مانع از حضور وی در مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان خواهد شد. البته ناراحت کننده است به خصوص برای زلاتان اما برای ما نیز اینگونه است.  امیدوارم که او هرچه زودتر دوباره به زمین برگردد."

دیدگاه‌ها