کد خبر : 1755686 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 18:26 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

تفاوت فوتبال هلند و ایتالیا از نگاه ستاره یوونتوس

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، می‌گوید طرفداران ایتالیایی با حساسیت بیشتری نسبت به هلندی ها به فوتبال نگاه می کنند.

تفاوت فوتبال هلند و ایتالیا از نگاه ستاره یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مدافع هلندی دومین فصل حضور خود در تورین را پشت سر می گذارد. عملکرد ماتیاس دی لیخت در فصل گذشته با انتقادات زیادی روبرو شد اما او رفته رفته در بیانکونری جا افتاده و به نظر می‌رسد که به شرایط حضور در فوتبال ایتالیا عادت کرده است.

 

 

1599475

 

 

دی لیخت اکنون در مصاحبه ای پیرامون شرایط خود و اوضاع کار در فوتبال ایتالیا می گوید: " من از زمان حضور در یوونتوس به لحاظ ذهنی بسیار پیشرفت کرده ام و در سطح خوبی قرار دادم. من مجبور شدم در ایتالیا به سبک متفاوتی از فوتبال و نحوه جدیدی از حرکت مهاجمان عادت کنم. در زمان حضور در آژاکس بیشتر یارگیری تک به تک وجود داشت اما در اینجا باید در دفاع منطقه ای نیز خوب عمل کنید. کیه‌لینی از این نظر استاد است و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. در ایتالیا دفاع کردن یک هنر است و خوشحالم که می توانم توانایی هایم را نشان دهم."

 

یادگیری از ستاره‌های باتجربه یوونتوس: "روش زندگی کریستیانو رونالدو در این ورزش که باعث شده او فرم خود را حفظ کند و همچنان در 36 سالگی انگیزه های زیادی داشته باشد، خارق‌العاده است. کیه لینی و جیجی بوفون در 43 سالگی همینطور. آنها فوق العاده هستند."

 

 

1515263

 

 

تفاوت فوتبال باشگاهی در هلند و ایتالیا: " در هلند طرفداران پرشور هستند و می خواهند تیمشان برنده شود اما بعد از سوت پایان بازی همه چیز تمام می شود. در ایتالیا سه روز بعد آنها هنوز در مورد برخی از پنالتی هایی که اعلام نشده بود صحبت می کنند.  آنها مدام به فوتبال فکر می کنند.
اگر تیم شما در برابر یک رقیب شکست بخورد، هواداران هفته وحشتناکی را تجربه می کنند و ما نیز این احساس را داریم."

دیدگاه‌ها