کد خبر : 1755698 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 19:22 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

PSG تمایلی به حفظ ستاره جنجالی ندارد

مائورو ایکاردی، مهاجم پرحاشیه پاری سن ژرمن در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

PSG تمایلی به حفظ ستاره جنجالی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد پاری سن ژرمن دیگر علاقه ای به حفظ مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی خود ندارد و مدیران این باشگاه تصمیم گرفته اند که او را در همین تابستان به فروش برسانند. علیرغم اینکه پاری سن ژرمن دو سال قبل 50 میلیون یورو برای خرید ایکاردی پرداخت کرد، اما نشریه اکیپ مدعی شد این باشگاه حتی حاضر است مهاجم 27 ساله خود را با رقم 35 میلیون یورو نیز به فروش برساند.

 

1585044

 

به نظر می رسد تغییرات اساسی در ترکیب پاری سن ژرمن برای فصل بعد در راه است و شش بازیکن در راه خروج از این باشگاه قرار دارند. مائورو ایکاردی نیز یکی از نام هایی است که می تواند پارک دوپرنس را ترک کند. مائوریسیو پوچتینو در تیم خود برای این بازیکن جایگاهی در نظر نگرفته و باشگاه به دنبال تیم جدیدی برای مائوریتو است.

 

ایکاردی در طی این حدود دو فصل بازی در ترکیب پاری سن ژرمن به خصوص در بازی های مهم و بزرگ چندان تاثیرگذار نبوده و به نظر با شرایط باشگاه جدید خود هماهنگ نشده است. باشگاه پاری سن ژرمن برای پرداخت دستمزد نیمار و کیلیان امباپه نیاز به فروش برخی از بازیکنان خود را دارد و نام مائورو ایکاردی در این لیست قرار گرفته است. اخباری در مورد احتمال بازگشت این مهاجم جنجالی به سری آ و ابراز تمایل تیم هایی چون میلان، یوونتوس و رم به خرید مائوریتو در تابستان امسال شنیده شده است.

دیدگاه‌ها