کد خبر : 1755850 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:52 | 34.3K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای نشریه کاتالونیایی

بازگشت ژاوی به بارسلونا؛ قرار ملاقات با لاپورتا

نشریه آرا امروز خبر از مذاکرات احتمالی بین خوان لاپورتا رئیس بارسا و ژاوی هرناندز داد.

بازگشت ژاوی به بارسلونا؛ قرار ملاقات با لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه پیش رو ژاوی هرناندز به بارسلونا باز خواهد گشت تا تعطیلاتش را سپری کند. او پس از فتح سه جام با السد و البته ناکامی غیرمنتظره با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مدتی را در زادگاهش استراحت خواهد کرد.

 

 

1602341

 

 

او چهارشنبه گذشته قراردادش را تا 2023 با السد تمدید کرد و از دو ماه دیگر باید فعالیتش را در السد از سر بگیرد اما طبق ادعای نشریه "آرا"، همه چیز ممکن است در این مدت تغییر کند. ژاوی در بارسلونا خواهد بود و طبق ادعای این منبع معتبر، قرار ملاقاتی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا نیز خواهد داشت تا احتمالا پیشنهاد جانشینی رونالد کومان را دریافت کند.

 

ژاوی در دو سال گذشته به بارسلونا برنگشته بود و این بازگشت ممکن است دائمی شود و نه موقتی. آینده کومان در بارسلونا هنوز مشخص نیست و قرار است در پایان فصل، نشستی بین او و لاپورتا صورت بگیرد و سپس تصمیم گیری خواهد شد که مرد هلندی فصل بعد نیز روی نیمکت بماند یا برکنار شود.

 

 

1601345

 

 

گزینه شماره یک جانشینی او ژاوی است ولی تمدید قرارداد او با السد نشان از علاقه این اسطوره به ادامه فعالیت در فوتبال قطر می دهد. چیزی که مشخص است اینکه،  لاپورتا تلاش خواهد کرد تا ژاوی را برای نشستن روی نیمکت بارسا متقاعد کند و باید دید تا چه اندازه در این راه موفق خواهد بود.

در قرارداد ژاوی با السد بندی وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد بارسا او می تواند جدا شود اما همه چیز به خود وی بستگی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها