کد خبر : 1756141 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:02 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دو ستاره مغضوب تیم ملی آلمان قطعی شد

دو ستاره مغضوب تیم ملی آلمان در رقابت های یورو 2020 شرکت خواهند کرد.

بازگشت دو ستاره مغضوب تیم ملی آلمان قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، سه سال قبل و در جریان رقابت های جام جهانی 2018 بود که تیم ملی آلمان بدترین نتایج چند دهه اخیر خود را گرفته و در کمال تعجب در گروهی نسبتا آسان بین مکزیک، سوئد و کره جنوبی رتبه چهارم را به خود اختصاص داد. یوواخیم لوو بعد از این رقابت ها و زیر فشار انتقادات دست به تصمیم عجیبی زده و اعلام کرد برای جوانگرایی در ترکیب، دیگر از توماس مولر، ژروم بواتنگ و مت هوملس در اردوهای تیمش دعوت نخواهد کرد.

 

1602789

 

اما توماس مولر در دو سال اخیر و به خصوص از زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت بایرن مونیخ عملکرد فوق العاده ای ارائه داده و به یکی از موثرترین بازیکنان اروپا دعوت شد. همچنین نتایج تیم ملی المان نیز تغییری نکرد و این تیم همچنان روند نزولی شدید خود را طی کرد تا اعتراضات به تصمیم ناگهانی یوواخیم لوو افزایش یابد.

 

حالا به نظر می رسد سرمربی تیم ملی آلمان در آخرین هفته های حضور در این پست تغییر عقیده داده است. نشریه بیلد مدعی شد یواخیم لو تصمیم نهایی خود را گرفته و نام توماس مولر در رقابت های یورو در لیست تیم ملی آلمان قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر می رسد نظر او در مورد مت هوملس نیز عوض شده و این مدافع باتجربه نیز به اردوی ژرمن ها دعوت خواهد شد. اما ژروم بواتنگ همچنان در لیست سیاه یوواخیم لوو قرار داشته و قرار نیست در یورو در ترکیب تیم ملی آلمان حضور یابد.

 

دیدگاه‌ها