کد خبر : 1756145 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:38 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی والیبال لهستان به‌دنبال شکست طلسم ۴۵ ساله

تیم ملی والیبال لهستان به دنبال شکست طلسم ۴۵ ساله در المپیک است.

تیم ملی والیبال لهستان به‌دنبال شکست طلسم ۴۵ ساله

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شود و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد.  

 

لهستان یکی از تیم‌های قدرتمند جهان بوده که مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ ملت‌ها و المپیک به شمار می‌رود. این تیم دارای نیمکت بسیار قوی است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نیکمت‌نشینان این تیم با بازیکنان اصلی آن‌چنان فاصله‌ای ندارند. 

 

لهستان قبل از شروع لیگ ملت‌ها دو بازی دوستانه با بلژیک انجام داد که در هر دو رقابت به پیروزی قاطع دست یافت. 

 

تیم ملی لهستان برای شکست طلسم پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های المپیک توکیو به میدان خواهد رفت. از زمان بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ در آتن، لهستانی‌ها هر بار به مقام پنجمی بسنده کرده بودند و نتوانستند به دور بعدی این مسابقات صعود کنند. 

 

 ویتال هینن، مربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان می‌گوید که طلای المپیک هدف لهستان نیست!

 

او ادامه می‌دهد: شخصی اخیراً گفته که ما برای کسب مدال طلا به توکیو می‌رویم اما من با این موضوع موافق نیستم. ما فقط می‌خواهیم در مرحله یک‌چهارم نهایی برنده شویم تا طلسم ۴۵ ساله را بشکنیم.

 

این سرمربی ادامه می‌دهد که تنها مسابقات مهم پیش رو برای تیم ملی لهستان رقابت‌های المپیک است و لیگ ملت‌ها برای این تیم جنبه تدارکاتی دارد. 

 

لهستان در لیگ ملت‌های امسال در اولین بازی به مصاف ایتالیا خواهد رفت. 

 

دیدگاه‌ها