کد خبر : 1756146 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:40 | 18.9K بازدید | 4 دیدگاه

طرح جدید برای چلسی بدیمن است

لباس جدید باشگاه چلسی به شدت برای این تیم بدیمن بوده و دو شکست مهم را به همراه داشته است.

طرح جدید برای چلسی بدیمن است

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که باشگاه چلسی از طرح جدید لباس خود رونمایی کرد و این طراحی البته واکتش های زیادی را به همراه داشت. برخی از مدل شطرنجی و متفاوت البسه جدید چلسی راضی نبوده و معتقدند بودند شرکت نایک در این زمینه بی سلیقگی به خرج داده است. اما نتایج چلسی با این لباس برای هواداران این تیم نگران کننده بوده و تا به امروز دو باخت در دو مسابقه مهم نصیب این تیم شده است.

 

1602796

 

اولین بار تیم مردان چلسی در مسابقه فینال جام حذفی برابر لسترسیتی این لباس را بر تن کرد که ماحصل آن از دست دادن فرصت کسب اولین قهرمانی فصل و شکست 0-1 برابر چلسی با تک گل فوق العاده یوری تیلمانس بود. اما دیشب نیز تیم بانون چلسی این لباس را در فینال لیگ قهرمانان برابر بارسلونا پوشید و با قبول شکست سنگین 0-4 به مقام نایب قهرمانی رضایت داد.

 

چلسی این هفته برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در دیداری دشوار دوباره باید به مصاف لسترسیتی برود. در ادامه چلسی در هفته پایانی لیگ برتر در خانه آستون ویلا مهمان این تیم خواهد بود. همچنین آبی های لندن 10 روز دیگر در فینال لیگ قهرمانان باید برابر منچسترسیتی با همن لباس صف آرایی کنند و هواداران چلسی نگرانند بدیمنی طراحی جدید این لباس گریبان این تیم را در مسابقات حساس و تعیین کننده پیش رو هم بگیرد.

دیدگاه‌ها