کد خبر : 1756147 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:41 | 40.6K بازدید | 3 دیدگاه

توفان ادامه دار النصر پس از هایجک تالیسکا

تیم فوتبال النصر که در انتقالی عجیب و دور از انتظار، توانست اندرسون تالیسکا را از الهلال هایجک کند، به دنبال جذب 2 بازیکن دیگر است.

توفان ادامه دار النصر پس از هایجک تالیسکا

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه طی روزهای گذشته بارها و از طریق رسانه های موثق فراوانی اعلام شد که اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو برای عقد قرارداد با الهلال راهی عربستان خواهد شد، ولی امروز در یک انتقالی عجیب این تیم النصر رقیب سنتی و دشمن دیرینه الهلال بود که موفق به جذب تالیسکا شد و اصطلاحا او را هایجک کرد.


در حالیکه فوتبال عربستان در شوک این انتقال قرار دارد، رسانه های سعودی از عزم النصر برای جذب دو بازیکن بزرگ خارجی دیگر خبر داده اند. صفحه خبری Central da Bola برزیل در خبری مدعی شد که النصر به واسطه حضور مانو منزس سرمربی سابق برزیل در این باشگاه عربستانی، به دنبال جذب گرسون سانتوس داسیلوا هافبک فلامینگو است.


گرسون که قراردادش در دسامبر 2023 با فلامینگو به پایان می رسد، تیم های بزرگ زیادی را خواهان خود می بیند. جدی ترین تیمی که قصد دارد گرسون را به خدمت بگیرد، مارسی فرانسه است که پیشنهادی 25 میلیون یورویی به فلامینگو ارائه داده ولی تیم برزیلی خواهان مبلغ 30 میلیون یورو با بند حق بازخرید گرسون است. علاوه بر مارسی، یوونتوس و بارسلونا نیز به جذب این هافبک 23 ساله علاقه مند هستند که سابقه بازی در رم و فیورنتینا را در کارنامه دارد.

 

1602799


دیگر بازیکنی که از روز گذشته اخبار علاقه النصر به او منتشر شد، گاستون رامیرز هافبک 30 ساله سامپدوریاست. قرارداد این بازیکن در انتهای فصل به پایان می رسد و النصر می تواند او را به صورت رایگان جذب کند. گفته می شود که عربستانی ها برای جذب رامیرز، قراردادی با دستمزد سالیانه 4 میلیون یورو به این بازیکن پیشنهاد داده اند.


النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به طور دقیق زمان و مکان این دیدار را اعلام نکرده است ولی این دو تیم در دهه پایانی شهریور به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها