کد خبر : 1759292 | 12 خرداد 1400 ساعت 11:19 | 37.8K بازدید | 6 دیدگاه

تماس راموس با بازیکنان تیم؛

مدت‌ها پیش تصمیم درباره راموس گرفته شده است

مهلت رئال مادرید و سرخیو راموس، برای رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد به پایان نزدیک می شود و اکنون بیش از همیشه به نظر می رسد که جدایی کاپیتان از سپیدپوشان قطعی است.

مدت‌ها پیش تصمیم درباره راموس گرفته شده است

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک ماه از قرارداد سرخیو راموس، کاپیتان رئال، با این باشگاه باقیمانده است و همچنان به نظر می رسد که تمدیدی در کار نخواهد بود.

روز گذشته از پیراهن رسمی فصل بعد رئال مادرید رونمایی شد اما در تصاویر منتشر شده، بازیکنانی چون مارسلو، مارکو آسنسیو، کریم بنزما و حتی رودریگو گوئس هم دیده می شدند ولی خبری از سرخیو راموس نبود.

فیلمبرداری و عکاسی از بازیکنان رئال با پیراهن های جدید چند هفته پیش برگزار شده و سرخیو راموس برای اولین بار از سال 2005 به بعد در آن حضور نداشت.

 

1607955

 

مارکا همچنین ادعا کرده است که این اتفاق هرچند به طور 100 درصد دال بر جدایی راموس نیست ولی به نظر می رسد همه چیز گواه بر این است که کاپیتان را دیگر با پیراهن رئال نخواهیم دید.

 

در سال 2018 اتفاقی درست مشابه این برای کریستیانو رونالدو رخ داد. او که از ژانویه همان سال مشخص کرده بود در صدد ترک رئال مادرید است، در رونمایی از پیراهن های رسمی فصل 19-2018 حضور نداشت و در ماه جولای سال 2018 انتقالش به یوونتوس را قطعی کرد.

 

1607325

 

همچنین رسانه های اسپانیایی امروز ادعا کرده اند که رئال مادرید مدت ها است تصمیم خود درباره قطع همکاری با راموس را گرفته است.

رامون دلا مورنا، مدیر ال ترانزیستور، گفت: "رئال مادرید می‌داند که سرخیو راموس دیگر به بازی دراین باشگاه ادامه نخواهد داد. برخی بازیکنان رئال به باشگاه اطلاع داده اند که راموس با آنها تماس گرفته و از آنها خواسته تا کاهش دستمزد را نپذیرند چرا که رئال تنها به دلیل علاقه به امضای قرارداد با کیلیان امباپه قصد دارد تا دستمزد بازیکنان خود را کاهش دهد."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها