کد خبر : 1760332 | 18 خرداد 1400 ساعت 13:12 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کار خیلی خیلی سختی در چوکا داریم؛

پیوس: تیم ملی عالی بود ولی هنوز چیزی تمام نشده

سرمربی تیم فوتبال چوکا می گوید ماموریت بسیار سختی پیش روی او قرار دارد ولی با همدلی می توان امیدوار به حفظ چوکا در مسابقات بود.

پیوس: تیم ملی عالی بود ولی هنوز چیزی تمام نشده

فرشاد پیوس سرمربی جدید تیم فوتبال چوکای تالش و مهاجم اسبق تیم ملی در گفتگویی با "ورزش سه" در مورد پیروزی تیم ملی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: پیش از اعزام تیم به منامه هم کاملا به این عملکرد امیدوار بودم. تیم ملی از حیث پتانسیل فردی شرایط مناسبی را دنبال می‌کند و نیاز به فردی داشت تا از این موقعیت به خوبی سود ببرد و خوشبختانه دراگان اسکوچیچ نشان داد از این کاریزما برخوردار است.


 
وی ادامه داد: پیروزی در منامه مقابل بحرین همان چیزی بود که به آن نیاز داشتیم تا بار دیگر غرور به ایران بازگردد. شکست تلخ دور رفت را به بهترین شکل ممکن پاک کردیم و الان بار دیگر شرایط به سود ماست.


پیوس درباره توقف یک نیمه‌ای مقابل بحرین و در ادامه برد سه گله در نیمه دوم می‌گوید: این تیم نشان داد با تفکرات کاملا حرفه‌ای و استراتژیک وارد زمین شده است. به خوبی حریف را مدیریت کردیم و در بهترین موقعیت نیز به هدف رسیدیم. کاملا واضح است که در این برد امضای تفکرات تاکتیکی دراگان اسکوچیچ قرار دارد.
 
مهاجم اسبق تیم ملی با اشاره به دیدار برابر عراق گفت: باید همین ذهنیت و انگیزه را حفظ کرد. مسلما عراق اصلی‌ترین حریف ماست. هنوز چیزی تمام نشده و مقابل یکی از مرموزترین تیم‌ها باید حاضر شویم اما چیزی که امیدواری را افزایش می‌دهد یک نمایش زیبا و نتیجه‌گرا از تیم ملی است و امیدوارم در دو بازی آتی نیز این هدف را دنبال کنیم.


فرشاد پیوس که به تازگی هدایت تیم فوتبال چوکا را برای انجام ماموریتی سخت عهده دار شده، در گفتگویی درباره این انتخاب می گوید: من جلسه خوبی با آقای عزتی و عربی و مالک باشگاه آقای نامداری داشتم. واقعا دستشان درد نکند و حمایت های لازم را انجام می دهند. بخش خصوصی وقتی وارد فوتبال می شود، یعنی علاقه دارد به پیشرفت فوتبال. کارشان در این وضعیت اقتصادی قابل تقدیر است و امکانات خوبی را برای بچه های تیم فراهم کرده اند. جلسه خوبی داشتیم و به توافق رسیدیم که این کار را انجام بدهیم.


او سپس با اشاره به شرایط تیم ادامه داد:مردم عزیز و هواداران چوکا می دانند که کار خیلی سخت است و به یک معجزه نیاز داریم که به هدفمان برسیم. انتهای جدول هستیم و کار خیلی سخت است. همه تیم ها در حال تلاش هستند. برخی ها برای بالا آمدن و برخی هم مثل ما برای ماندن و اینکه بتوانیم آبروی گیلان را حفظ کنیم. کارمان خیلی خیلی خیلی سخت است. امیدوارم با توانمندی عوامل باشگاه و مردم و مسئولین عزیز چوکا را حفظ کنیم. مسئولین حتما بیایند و تیم را حمایت کنند. اسم نمی برم. فرماندار، شهردار، نماینده مجلس، هیئت فوتبال و .. دست به دست هم بدهند تا تیم را حفظ کنیم. این تیم ریشه دار است و حیف است. بعد از 20 سال این تیم را بالا آوردیم و حالا باید حفظش کنیم. خیلی کار سخت است. خودم هم می دانم؛ همه هم می دانند ولی به خاطر اینکه دوست داشتم هواداران را آمدم و امیدوارم موفق باشیم.


بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره اینکه چقدر در این شرایط سخت و با توجه به هفت دیداری که باقی مانده چقدر امیدوار به حفظ چوکا در مسابقات است، بیان کرد: خیلی امیدوارم. من خودم خیلی امیدوارم. در این چند جلسه هم بیشتر کاری روحی و روانی انجام دادیم و یک مقدار هم کار تاکتیکی. بیشتر با بچه ها و تک تکشان حرف زدیم و حرف هایشان را شنیدیم. خیلی خوب است. بچه ها بیشترشان دوست دارند که این تیم بماند. بچه های خیلی خوبی داریم و همه دوست داشتنی هستند و بازیکنانی بزرگ هستند. امیدوارم بتوانیم با همکاری همدیگر و همدلی همه مردم عزیز و مخصوصا مالکین محترم تیم را نگه داریم.

 


پیوس در مورد هواداران تالشی نیز صحبت کرد و در این خصوص گفت: هواداران بسیار خوبی هستند و دوست داشتنی. من یکسال با این ها زندگی کردم. در کنارشان بودم و شب روز با آنها بودم. وقتی استادیوم پر می شد با جان و دل کار می کردند. الان هم پشتوانه تیم همین هواداران هستند. خودشان می دانند چقدر دوستشان دارم. مهم این است که همدل باشیم. امیدوارم بتوانیم در این هفت بازی امتیازات را جمع کنیم و در لیگ بمانیم.

دیدگاه‌ها