کد خبر : 1760694 | 20 خرداد 1400 ساعت 10:30 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

تساوی در برابر مدعیان قهرمانی؛ تغییر صنعت نفت

تیم صنعت نفت در اردوی تدارکاتی تهران دو بازی دوستانه در برابر تیم های مدعی قهرمانی یعنی سپاهان و پرسپولیس برگزار کرد که در هر دو بازی به نتیجه ی مساوی دست یافت.

تساوی در برابر مدعیان قهرمانی؛ تغییر صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار تدارکاتی صنعت نفت در برابر پرسپولیس برگزار شد که دو تیم به نتیجه ی مساوی دو بر دو دست یافتند. این نتایج برای تیم صنعت نفت که هفته هاست از رسیدن به نتایج مطلوب در بازی های لیگ برتر باز می ماند نتیجه ی قابل دفاعی است و بدین معنی است که صنعت نفت می خواهد هفته های پایانی لیگ برتر را متفاوت دنبال کند. یعنی همانند تیم هفته های ابتدایی که در برابر حریفان ارایه گر بازی های خوبی بود و خوب نتیجه می گرفت.

 

تعلل چند ماهه در پرداخت قسط دوم بازیکنان و مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیم صنعت نفت که توام شد با بسته شدن پنجره ی تیم موجب شد صنعت نفت در میانه های مسابقات شرایط ایده آل  و آرمانی خود را از دست دهد تا جایی که سیروس پورموسوی هم در مواجهه با مشکلات از سمت خود استعفاء داد. اما اینروزها شرایط برای صنعت نفت در حال تغییر است.

 

این تیم در اردوی تدارکاتی تهران نشان داد می خواهد بازی های این فصل لیگ برتر را با خاطرات خوش به پایان ببرد. شاید دراین برهه از زمان کسب سهمیه ی حضور در لیگ قهرمانان آسیا ناممکن باشد اما حضور در نیمه ی بالای جدول هم برای صنعت نفت نتیجه ی قابل دفاعی است و کمتر از کسب سهمیه ی حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیست. به این خاطر که صنعت نفت این فصل تیمی بود که در لحظات آخر بسته شد و از سویی مشکلات مالی به خصوص در تعطیلات زمستانی دست سیروس پورموسوی را برای اضافه کردن مهره های جدید بست.

 

بدون شک صنعت نفت برای اینکه دیگر با چنین بحرانی مواجهه نشود ابتدا باید شرایط مالی خود را مشخص کند؛ وزارت نفت همان طور که پیش تر نفت تهران را از دست داد به دلیل موانع قانونی قادر به هزینه کردن مستقیم برای تیم های نفتی نیست و گاهی کمک به این تیم ها نوشدارو بعداز مرگ سهراب است و اینبار هم قسط دوم بازیکنان صنعت نفت در روزهایی پرداخت شد که آنها چندین ماه بدون دستمزد بازی کردند و به سبب مشکلات روحی و روانی امتیازات زیادی را از دست دادند.

 

همان طور که در زمان اسکوچیچ هم تیم در دور رفت بازی ها ارایه گر بازی های خوبی بود و نتایج درخورتحسینی گرفت اما در دور برگشت این نتایج ادامه نداشت؛ هر چند که هدایت تیم در دور برگشت به بهنام سراج محول شده بود.

 

دیدگاه‌ها