کد خبر : 1760727 | 20 خرداد 1400 ساعت 12:50 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

به من می گویند " سید جلال" لیگ یک

حسینی :همه بازیها سخت و فینال است

سید محسن حسینی مدافع 36 ساله بادران یکی از با تجربه ترین بازیکنان لیگ دسته اول محسوب می شود.

حسینی :همه بازیها سخت و فینال است

به گزارش "ورزش سه"، همبازیانش این بازیکن را با سید جلال حسینی کاپیتان مشهور پرسپولیس مقایسه می کنند چرا که او هم " سید" است. در 36 سالگی هنوز با قدرت در خط دفاع بازی می کند و هم اهل استان گیلان است.البته خودش متواضعانه می گوید که  سید جلال حسینی درفوتبال ایران یکی است اما در لیگ دسته اول به او این لقب را می دهند.در حالی که رقابت برای صعود تیم ها به لیگ برتر در فاصله 6 هفته به پایان این رقابت ها حسابی داغ شده است، دقایقی با سید محسن حسینی بازیکن سابق تراکتور، گسترش تبریز، سپید رود رشت و حالا بادران هم کلام شدیم؛

 

 

* می خواهیم با یک شوخی شروع کنیم. چرا به تو می گویند سید جلال لیگ دسته اول؟!


- باعث افتخارمن است که به من می گویند سید جلال لیگ یک! آقا درست است من در تهران به دنیا آمدم ولی اصالتی گیلانی دارم.  سید جلال هم  یکی از افتخارات استان گیلان است که به خاطر حرفه ای گری و زندگی سلامت تا 40 سالگی با قدرت آن هم در تیم پرسپولیس بازی می کند. او می تواند یک الگو برای هر فوتبالیست جوانی در کشورمان باشد.
* بسیار خوب، بازی با استقلال ملاثانی چطور بود؟ این دیدار را بردید درحالی که هر دو تیم نسبت به قضاوت داور مسابقه اعتراض هایی داشتند.


- من بعد از بازی هم از کوبل داوری به ویژه آقای مرجان زاده تشکر کردم. هرچند روی پنالتی حریف ممکن است اشتباه سهوی صورت گرفته باشد اما کارشناسان داوری بهتر می توانند نظر بدهند. به نظرم آقای مرجان زاده بازی خیلی سختی را سوت زد و در مجموع هم قضاوت عادلانه ای داشت.

 


* این فصل خیلی عجیب و غریب شده است و حالا تقریبا 10 تیم شانس صعود دارند. در این رابطه نظری نداری؟


- رقابت وحشتناکی در بالا و پایین جدول وجود دارد و در فصل جاری هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست. نتایج غیر منتظره ای هرهفته رقم می خورد که خود ما بازیکنان هم شگفت زده می شویم. این موضوع نشان دهنده کیفیت نسبتا بالای امسال لیگ دسته اول است.

 

1610522


* بی تعارف چند تیم را شانس اول صعود به لیگ برتر می دانی؟


- ( با خنده) شانس اول که خودمان هستیم. واقعیت امر را بخواهید باید بگویم جو رختکن خیلی صمیمی است.به شدت متحد هستیم. سعی می کنیم که به بالاترین سطح برسیم اما هدفمان در همه بازی ها پیروزی است. خوشحالم این فصل در تیمی بازی می کنم که از هر لحاظ که فکرش را بکنید فراتر از لیگ دسته اول است. جواب سئوال شما را هم می خواهم جور دیگری بدهم و بگویم هدف بادران قهرمانی است و می خواهیم تا پایان فصل با اقتدار جلو برویم. بنابراین به دیگر شانس های صعود یا رقیبان خود فکر نمی کنیم و تمرکز ما روی کار خودمان است.

 


* فکر می کنی کار صعود تیم ها به لیگ برتر به هفته آخر بکشد؟


- شاید چون فصل خیلی سخت، نفسگیر و دشواری است که همه تیم ها یقه یکدیگر را می گیرند اما امیدوارم ما بتوانیم زودتر از هفته آخر صعود خود را جشن بگیریم.

 


* درخصوص تغییر و تحولات نیمکت بادران و انتخاب امید رضا روانخواه به جای محسن عاشوری چه نظری داری؟


- قبل از هرچیز جا دارد از آقا محسن عاشوری و کادرفنی سابق بادران تشکر و قدردانی کنم که زحمات زیادی برای تیم ما کشیدند. این تغییرات بیشتر مربوط به مدیریت باشگاه است و وظیفه من بازیکن خوب تمرین کردن و آماده شدن برای مسابقات است. این تصمیم گرفته شد و آقای امید روانخواه سرمربیگری بادران را بر عهده گرفت. یک جمله ای امروز می گویم و درستی آن چند سال بعد به شما ثابت خواهد شد.

 

این حرف من اغراق نیست اما به نظرم امید روانخواه می تواند ناگلزمن آینده فوتبال ایران باشد. تا جایی که خوانده ام ناگلزمن هم خیلی زود مثل آقا امید مجبور شد به دلیل مصدومیت فوتبال را کنار بگذارد و به کلاس های مربیگری برود. او خیلی زود و از 20 سالگی شروع کرد و پس از دوران رؤیایی با تیم های هوفنهایم و لایپزیک به بایرن مونیخ پیوست. آقای روانخواه هم فوتبالیست تکنیکی و باهوشی بود که در تیم بزرگ استقلال توپ زده و فکر می کنم در 26 یا 27 سالگی به دلیل مصدومیت فوتبال را کنار گذاشت و با توجه به اینکه آقا امید خیلی زود مربیگری را شروع کرده است پیش بینی می کنم در کارش خیلی موفق شود.

 


* بازی بعدی شما با مس کرمان یک فینال واقعی است. قبول داری؟


- همه بازی ها سخت و فینال است. مس کرمان تیم باشخصیت و قابل احترامی است که دوشنبه هفته آینده با ما بازی دارد. امیدوارم هرتیمی حق اش باشد در این بازی برنده شود.

 


* نتیجه این بازی را می توانی پیش بینی کنی؟


- واقعا سخت است. فوتبال ورزش انفرادی نیست که قابل پیش بینی باشد. انشالله تلاش می کنیم با همت بچه ها و زحمت دسته جمعی با نتیجه ای خوب و قابل قبول از کرمان به تهران برگردیم.

 

دیدگاه‌ها