کد خبر : 1760984 | 21 خرداد 1400 ساعت 22:40 | 29.8K بازدید | 3 دیدگاه

نمره 20 تیم ملی برای کاپیتان جهانبخش

کاپیتان علیرضا جهانبخش شروع کننده برد دو رقمی تیم ملی در دیدار با کامبوج بود.

نمره 20 تیم ملی برای کاپیتان جهانبخش 

به گزارش "ورزش سه"، دقایق ابتدایی بازی برای تیم ملی سخت و پرفشار دنبال شد به این دلیل که کامبوجی ها یازده نفره دفاع می کردند و به دنبال قطع پاس های شاگردان اسکوچیچ بودند. و البته باید به این نکته اشاره کرد در این دقایق طبیعی بود بازی تیم ملی شکل نگیرد به این خاطر که تیم ملی بازی با ترکیب جدیدی را تجربه می کرد. در نهایت قفل دروازه تیم کامبوج با پنالتی که کاپیتان گرفت و ضربه ای که خودش زد باز شد. 

 

در ادامه کاپیتان علیرضا جهانبخش که به یاد دوران حضور در فوتبال هلند بازی در خط حمله را تجربه می کرد یک پاس در عمق خوب به مهدی طارمی داد تا ضربه این بازیکن تور دروازه حریف را به شدت به لرزه در بیاورد. و در نیمه دوم و در دقیقه ی 68 بازی اسکوچیچ ترجیح داد به جای علیرضا جهانبخش کاوه رضایی وارد زمین شود که این تعویض موثر واقع شد و کاوه رضایی دو گل دیگر برای تیم ملی به ثمر رساند تا در نهایت تیم ملی برد دو رقمی را تجربه کند. 

 

علیرضا جهانبخش در فصلی که گذشت خیلی با چراغ سبز کادر فنی برایتون برای حضور در ترکیب ثابت این تیم مواجه نشد و حالا بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی و نمایش خوب در مقدماتی جام جهانی 2022 می تواند یک اتفاق خوب برای او باشد. به خصوص که حضور دوباره ی او در ترکیب تیم ملی می تواند نگاه ها را نسبت به علیرضا در فوتبال اروپا تغییر دهد. حتی اگر علیرضا بخواهد در فصل آینده در تیمی غیر از برایتون بازی کند. 

 

اسکوچیچ خرسند از حضور چنین بازیکنانی در اردوی تیم ملی حالا به دنبال نقشه راه برای شکست عراق است و اینکه با خاطره ای خوش بازی های تیم ملی را در منامه تمام کند. این هم با تلاش بازیکنانی چون علیرضا جهانبخش کاملا در دسترس است. بازیکنی که امشب به لطف نمایشی که در برابر کامبوج داشت از سایت های آنالیز نمره 10 گرفت. 10 از 10 که همان نمره ی بیست است.

دیدگاه‌ها