کد خبر : 1760988 | 21 خرداد 1400 ساعت 22:51 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: اینتر بلد است چطور از لوکاکو استفاده کند

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید رم، درباره اینکه روملو لوکاکو در اینتر پتانسیل‌هایش را به بهترین شکل بروز دهد، صحبت کرده است.

مورینیو: اینتر بلد است چطور از لوکاکو استفاده کند

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو که پس از اخراج از تاتنهام، لیگ برتر را به مقصد سری آ و مربیگری در تیم رم ترک کرد، درباره بازگشتش به ایتالیا، جایی که روملو لوکاکو به همراه اینتر با هدایت آنتونیو کونته اسکودتو را برده بود، صحبت کرده است.

مورینیو گفت: "می توانم بگویم که لوکاکو اکنون پتانسیل هایش را به کمال رسانده است. معتقدم که او در اینتر چیزی را به دست آورد که به آن احتیاج داشت. او نیاز داشت که احساس کند خودش همه کاره است، خودش شماره یک است، که سرمربی دوستش دارد، هواداران دوستش دارند. مطبوعات هم همچنین از او حمایت می کنند. باشگاه هم همینطور. او آن عشقی را که می خواست به دست آورد.

 

1611044

 

روملو از آن دست بچه ها است که حتی وقتی در انگلیس گل بزند هم مردم می گویند او مناسب منچستریونایتد نیست. وقتی که گل نزند هم که دیگر کاری که برای تیم می کند به چشم شان کافی نیست.

یک چیز دیگر، آنها می گویند او توانایی کافی برای حفظ توپ را ندارد، او کانتونا نیست، برباتوف نیست. البته که او کانتونا یا برباتوف نیست! او لوکاکو است و در ایتالیا به همان شیوه لوکاکو از او استفاده می کنند.

می دانید که کونته چطور دوست دارد بازی کند، پنج بازیکن در عقب، به اضافه سه هافبک، لائوتارو توپ بفرستد و لوکاکو به فضاها حمله کند. آنها حریفان‌شان را هلاک کردند!

او گل های خیلی زیادی زد و با هواداران ارتباط بسیار خوبی برقرار کرد. در ایتالیا مردم بسیار بسیار پرشور و احساساتی هستند، خیلی بیشتر از انگلیس. وقتی از بازیکنی یک قهرمان و بت درست کردند، بسیار بیشتر از انگلیس معنا دارد.

در ایتالیا هر لحظه احساس می کنی که آنها از تو متنفرند و هر لحظه احساس می کنی که عاشق تو هستند."

دیدگاه‌ها