کد خبر : 1761016 | 22 خرداد 1400 ساعت 01:54 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایموبیله: تلاش کردیم ترکیه را خسته کنیم

چیرو ایموبیله، مهاجم تیم ملی ایتالیا، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ترکیه، تایید کرد که پیش از رسیدن به گل، به دنبال خسته کردن تیم حریف بودند.

ایموبیله: تلاش کردیم ترکیه را خسته کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا امشب در دیدار افتتاحیه رقابت های یورو 2020 مقابل ترکیه قرار گرفت و با گل های مریح دمیرال (گل به خودی)، ایموبیله و لورنزو اینسینیه که همگی در نیمه دوم به ثمر رسید، به پیروزی دست پیدا کرد.


ایموبیله که علاوه بر زدن گل دوم، پاس گل سوم را هم برای اینسینیه فراهم کرد، به رای گفت:" دیدن شادی هواداران بعد از این همه مدت فوق العاده بود. بعد از مدت ها به خاطر این ویروس لعنتی، سرانجام کنار هم جمع شدیم.

 

1611133


فکر می کنم امشب صبور بودیم. ترکیه تیم قدرتمندی است و برای تیم های بزرگ زیادی دردسرساز شد. ما تلاش کردیم تا در نیمه اول آنها را خسته کنیم. توپ را به چپ و راست می بردیم و تلاش می کردیم تا انسجام آنها را به هم بزنیم.


متاسفانه ما دائما به دیوار آنها برخورد می کردیم؛ به ویژه اینکه به اندازه آنها روی توپ های هوایی خوب نیستیم. آنها در نیمه دوم خسته شدند و بعد از گل، فضاهایی باز شد و به این ترتیب کیفیت ما بروز پیدا کرد."


ایموبیله که عضو لاتزیو است، در مورد گلزنی در ورزشگاه المپیکو گفت:" زدن گل در اولین بازی در یورو در ورزشگاه خانگی خودم؛ بهتر از این نمی شود."

دیدگاه‌ها