کد خبر : 1761026 | 22 خرداد 1400 ساعت 02:57 | 88.4K بازدید | 3 دیدگاه

خداحافظی فرزاد حاتمی اروگوئه از دنیای فوتبال

سباستین آبرئو بازیکنی که به دلیل تعدد تعویض تیم های باشگاهی نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی فرزاد حاتمی اروگوئه از دنیای فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، سباستین آبرئو لوکو که نام او به عنوان یک بازیکن حرفه ای دنیای فوتبال که بیشترین باشگاه را تغییر داده، ثبت شده است، پس از آخرین بازی خود در 44 سالگی، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.


این بازیکن پس از 27 سال فعالیت در 10 کشور مختلف و حضور در پیراهن 31 تیم، خداحافظی اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد. او گفت: روز موعود فرا رسیده است، پرده ها در حال پایین آمدن هستند.


او که عضوی از تیم سود آمریکا در لیگ برتر اروگوئه است، در جریان شکست سنگین و 5 بر صفر تیمش مقابل لیورپول به میدان رفت. باشگاه وی در توئیتر خود نوشت: "این جمعه، لوکو سباستین آبرئو از فوتبال حرفه ای بازنشسته شد و این باشگاه مفتخر است که در فصل آخر این داستان عالی او را همراهی می کند. از طرف فوتبال جهانی اروگوئه از او سپاسگزاریم.

 

1611164


این بازیکن که نام مستعار او Loco به معنی دیوانه است، به دلیل تغییر پرشمار تیم های باشگاهی، به این لقب نام گذاری شده است. او پس از  آویزان کردن کفش هایش قصد دارد وارد دنیای مربیگری شود.


آبرئو که بین سالهای 1996 تا 2012 در هفتاد بازی بین المللی برای تیم ملی اروگوئه به میدان رفته است، از سال 2017 که به بیست و ششمین باشگاه خود یعنی آداکس ایتالیو شیلی پیوست، رکورددار گینس است.


آبرئو همچنین در تیم های دیپورتیوو لاکرونیا و رئال سوسیداد اسپانیا، چندین باشگاه در کشور خود اروگوئه، مکزیک و شیلی، یونان، سه باشگاه در آرژانتین و شش باشگاه در برزیل بازی کرده است، از جمله ریو برانکو و اسپورت کلاب.


بهترین لحظه شناخته شده از او زمانی بود که او با یک ضربه جسورانه "پاننکا" یا چیپ، پنالتی اروگوئه را در جریان پیروزی مقابل غنا در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 وارد دروازه این تیم کرد.

دیدگاه‌ها