کد خبر : 1761034 | 22 خرداد 1400 ساعت 09:21 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

بونوچی: لازم نیست خیلی هیجان زده بشویم

لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا مدعی شد آنها نباید خیلی از برتری مقابل ترکیه هیجان زده شوند.

بونوچی: لازم نیست خیلی هیجان زده بشویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شروعی طوفانی در رقابت های یورو 2020 داشته و با سه گل موفق به غلبه بر ترکیه شد. حالا آتزوری نهمین پیروزی متوالی خود را در تمامی رقابت ها کسب کرده و در این راه 28 گل به ثمر رسانده و دروازه خود را نیز بسته نگه داشته است. اما لئوناردو بونوچی در پایان بازی اعتراف کرد انتظار چنین شروعی را داشته، اما بازیکنان ایتالیا باید آرامش خود را حفظ بکنند.

 

لئوناردو بونوچی گفت: "وقتی چنین مسیری را آغاز می کنید، به کمی تنش، هیجان و میل به نشان دادن بهترین عملکرد خود نیاز دارید. به دلیل مسیری که برای رسیدن به اینجا طی کرده بودیم، تصور می کردم که شرایط تیم ملی ایتالیا اینگونه خواهد بود.

 

1611174

 

البته این دیدار اولین گام از مسیری طولانی بود و لازم نیست ما خیلی هیجان زده بشویم. بازی های بعدی بسیار نزدیک خواهد بود و رقبا نیز ما را بهتر خواهند شناخت، اما ما نیز می دانیم که حرف های زیادی برای گفتن داریم.

 

ما باید آرامش خود را حفظ کنیم. در رختکن نیز به یکدیگر گفتیم که به انرژی بالا و آرامش احتیاج داریم. ما باید با اراده بالا در زمین ظاهر شده و از همه توانایی های خود استفاده کنیم. حضور هواداران روی سکوها باعث می شود سبک دیگری از فوتبال را ببینیم و آنها باعث افزایش هیجان ما در طول مسابقه می شوند. از همین حالا باید مسائل منفی را از خود کرده، به دنبال موارد مثبت بوده و برای مسابقه بعدی آماده شویم."

دیدگاه‌ها