کد خبر : 1761035 | 22 خرداد 1400 ساعت 09:22 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

تورنمنت کافا – شهر دوشنبه 

مریم آزمون: اصرار داشتیم تاکتیک تیمی را اجراء کنیم

تیم ملی فوتبال بانوان جوان ایران در تورنمنت کافا و در برابر تاجیکستان به برتری 3-0 رسید تا نشان دهد سودای قهرمانی در این مسابقات را در سر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال مریم آزمون سرمربی تیم ملی جوانان بعد از این پیروزی خطاب به خبرنگاران حاضر در استادیوم گفت: بازی را خوب شروع کردیم و گل اول را در دقیقه نخست به ثمر رساندیم. اصرار داشتیم تاکتیک تیمی خود را اجرا کنیم. هدفمان برای عملکردی بهتر در بازیهای آینده است به همین دلیل اصرار داشتیم که بازیکنان نکته به نکته مواردی که می خواستیم را پیاده کنند. نیمه اول تاجیکستان فشار زیادی آورد اما بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کرده و در نیمه دوم  ملی پوشان تک ضرب و دو ضرب کار کردند و در نهایت پیروز میدان شدیم. تیم تاجیکستان دوندگی بالایی داشته و همین که بازیکنانم استارت می زدند، راه را بر روی آنها می بستند.

 

1611175

 

مریم آزمون به حرف هایش در خصوص این بازی این چنین ادامه داد: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و تعویض های خوبی داشتیم. موقعیت های زیادی داشتیم، آفساید زیادی داوران گرفتند. بازی اول همیشه برای هر تیمی سخت است و در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.حریف نسبت به دو سال گذشته بسیار تغییر کرده بود. تبریک به مربی و فدراسیون فوتبال تاجیکستان می گویم چرا که تیمی متفاوت نسبت به تیمی که در دو سال قبل را در میدان شاهد بودیم و مطمئنم در آینده ای نزدیک بهتر خواهند شد.

 

گفتنی است این تورنمنت در شهر دوشنبه در جریان است و تیم هایی چون ازبکستان، افغانستان و قرقیزستان هم در آن حضور دارند ودر روز نخست بازی ها ازبکستان با نتیجه ی 11 – صفر افغانستان را شکست داد.

دیدگاه‌ها