کد خبر : 1761104 | 22 خرداد 1400 ساعت 14:20 | 18.8K بازدید | 4 دیدگاه

ویکتور کلاسون:

ترس از اسپانیا؟ آنها دیگر ژاوی و اینیستا ندارند

ستاره سوئد معتقد است دیگر دلیلی برای ترسیدن از اسپانیا وجود ندارد.

ترس از اسپانیا؟ آنها دیگر ژاوی و اینیستا ندارند

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا و سوئد روز دوشنبه نخستین بازی خود از یورو 2020 را در لا کارتوخای سویا برگزار خواهند کرد. اسپانیا سابقه دو قهرمانی متوالی در یورو را دارد ولی مدت هاست که از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

لاروخا در جام های جهانی 2014 و 2018 و نیز در یورو 2016 نتوانست در حد انتظارات کار کند ولی اکنون لوئیس انریکه تیمی متشکل از استعدادهای جوان را روانه یورو 2020 کرده و در نشست خبری اخیر خود اطمینان داد که قادر هستند به فینال ومبلی برسند.

 

 

1611277

 

 

ویکتور کلاسون هافبک بازی ساز سوئد و باشگاه کراسنودار اما ترسی از اسپانیا ندارد.

او در آستانه این بازی حساس گفت:« به سختی بتوان گفت که الان اسپانیا در چه شرایطی قرار دارد و تیمی ناشناخته است؛ ولی با اطمینان می توان گفت که به ترسناکی گذشته نیستند. آنها دیگر ژاوی، اینیستا و داوید ویا را ندارند. در این تیم همچنین بازیکنی دیده نمی شود که بتواند سه یا 4 بازیکن مقابلش را از پیش رو بردارد و گل بزند. اسپانیا باید از لحاظ تیمی در بالاترین سطح کار کند تا به پیروزی برسد.»

 

 

1303077

 

 

کلاسون ادامه داد:« اینها را نگفتم که اسپانیا را دست کم گرفته باشم. اصلا نباید فکر کرد کار راحت تری نسبت به قبل پیش رو داریم. اسپانیا الان 5 یا شش بازیکن هم سطح و خوب در اختیار دارد و به شخصه معتقدم فران تورس می تواند مهره خطرناکی باشد. روی کاغذ اسپانیا شانس اول صعود از گروه است چون در هر سه بازی میزبان خواهد بود ولی چیزی قابل پیش بینی نیست.»

دیدگاه‌ها