کد خبر : 1761106 | 22 خرداد 1400 ساعت 15:18 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایکر کاسیاس:

دستیار آنچلوتی نمی‌شوم؛ آربلوا بهترین انتخاب است

ایکر کاسیاس علاقه ای به ورود به دنیای مربیگری ندارد و معتقد است آلوارو اربلوا می تواند بهترین کمک برای کارلو آنچلوتی در رئال باشد.

دستیار آنچلوتی نمی‌شوم؛ آربلوا بهترین انتخاب است

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دو هفته پیش به عنوان جانشین زیدان معرفی شد. او که بین سال های 2013 تا 2015 سرمربی رئال بود یک بار دیگر این پست را برعهده خواهد داشت و باید دید با تیمی کاملا متفاوت نسبت به آن مقطع، چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

 

 

1608451

 

 

ایکر کاسیاس اسطوره رئال در مورد بازگشت کارلتو گفت:« او رئال را به خوبی می شناسد و در دو سالی که مربی باشگاه بود توانست لادسیما(قهرمانی شماره 10 رئال در چمپیونزلیگ) را کسب کند. معتقدم تصمیم بسیار درستی از سوی سران باشگاه بود. کارلتو را هم مدیران و هم بازیکنان بسیار دوست دارند. او نه تنها یک مربی پرافتخار و باتجربه است که انسانی بسیار باشخصیت و درست نیز محسوب می شود.»

 

 

1502503

 

 

دستیار احتمالی کارلتو:« اولین بار زیدان دستیار او بود و همه می دانیم که بعدها چه افتخاراتی به عنوان سرمربی به دست آورد. فکر می کنم صحبت از آلوارو آربلوا برای دستیاری کارلتو است، اینطور نیست؟ انتخاب آربلوا نیز درست و منطقی است و معتقدم آنچلوتی با آربلوا و دیگر افرادی که رئال را به خوبی می شناسند، بهترین نتایج را خواهد گرفت. من به عنوان دستیار کارلتو؟ اصلا؛ چون از مربیگری خوشم نمی آید.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها