کد خبر : 1761136 | 22 خرداد 1400 ساعت 17:05 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

عیار تیم ملی در بازی با بحرین مشخص می‌شود؛

درخواست فرشاد پیوس از مسئولان فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش از مسئولان فوتبال ایران درخواست کرد با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر، تمرکز بیشتری برای نظارت روی بازی های لیگ دسته اول داشته باشند.

درخواست فرشاد پیوس از مسئولان فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس که به تازگی هدایت چوکا را عهده دار شده، موفق شد در اولین گام با این تیم، ماموریت سختی را انجام دهد و با پیروزی مقابل تیمِ مدعی خوشه طلایی امیدواری زیادی نزد هواداران تالشی برای حفظ این تیم در 6 هفته باقی مانده ایجاد کرده است.


مهاجم سابق پرسپولیس که روز دوشنبه تیمش در ارومیه دیداری 6 امتیازی را مقابل نود برگزار خواهد کرد، در گفتگویی با "ورزش سه"، از مسئولان فدراسیون پزشکی خواست تا به 6 هفته باقی مانده مسابقات لیگ یک توجه ویژه ای داشته باشند و اینطور حرف هایش را آغاز کرد:« از فدراسیون پزشکی و فدراسیون فوتبال می خواهم که روی این بازی های آخر بیشتر تمرکز کنند و سعی کنند داورهایی را برای 6 هفته باقی مانده انتخاب کنند، که تجربه قضاوت در این شرایط را دارند تا تحت تاثیر فشارهایی که وجود دارد، قرار نگیرند.»


بازیکن سابق تیم ملی سپس با اشاره به  فدراسیون پزشکی اضافه کرد: « از فدراسیون پزشکی خواهش می کنم که بیشتر روی بازی های لیگ دسته اول نظارت کنند. بازی های لیگ برتر هم تعطیل است و سعی کنند افسرهای دوپینگ را به این بازی ها بفرستند.

 

هر بازی ما الان 6 امتیازی است. همه تیم ها، چه در بالای جدول و چه در انتهای جدول در حال تلاش برای رسیدن به اهدافشان هستند، ولی تیمی که دوپینگ می کند، نسبت به حریف برتری کاذب پیدا می کند، در صورتی که در کارهای تاکتیکی و تکنیکی این برتری را ندارد. از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ می خواهم که این کار را انجام بدهند تا مسائل حاشیه ای نظیر دوپینگ و داد و بیدادها در کنار زمین روی نتیجه ای که به دست می آید، اثرگذار نباشد.


او ادامه داد: یک سری تیم ها با این قبیل کارها دنبال رسیدن به اهدافشان هستند. من اسمی نمی برم ولی کسانی که مسابقات لیگ بازی می کنند، به خوبی می دانند که کدام مربیان و کدام مدیران برای رسیدن به هدف هایشان هر کاری می کنند. حتما باید به این موضوعات رسیدگی بیشتری شود.»


بخش بعدی صحبت های بازیکن سابق تیم ملی درباره نمایش شاگردان اسکوچیچ در سه دیدار برابر هنگ کنگ، بحرین و سپس کامبوج بود و با تمجید از بازیکنان تیم و کادر فنی اضافه کرد:« تیم ملی خیلی خوب بوده است.

 

در سه بازی شرایط خیلی خوبی داشته ایم و بچه ها آمادگی خیلی خوبی داشته اند و نشان داده اند که غیرت ایرانی همیشه حرف اول را می زند. این بازی عیار آقای اسکوچیچ را نشان می دهد؛ اینکه چطور روی بچه ها از نظر تکنیکی و تاکتیکی کار کرده اند. به نظرم تیم بسیار همدلی داریم و از نظر روحی و روانی هم خوب است. شرایط خیلی خوبی داریم. امیدوارم به اما و اگر نکشد و مستقیم به مرحله دوم جام جهانی برویم. می توانیم تیم عراق را ببریم.

 

باید مرکز زمین را بگیریم. برتری عددی باید نسبت به این تیم داشته باشیم. بازیکنان کناری ما خیلی خوب هستند. ساختار دفاعی در مقابل عراق متفاوت خواهد بود. ما با کی روش در بخش هجومی بیشتر روی ضربات ایستگاهی کار می کردیم ولی با آقای اسکوچیچ یک فوتبال تمام عیار و ناب ایرانی را بازی می کنیم. ان شاالله بتوانیم عراق را هم شکست دهیم و صدرنشین گروه شویم.»

دیدگاه‌ها