کد خبر : 1761137 | 22 خرداد 1400 ساعت 17:08 | 49.8K بازدید | 2 دیدگاه

بازتاب گلزنی طارمی در رسانه های پرتغال

گلزنی مهدی طارمی در دیدار روز گذشته مقابل کامبوج، در رسانه های پرتغالی بازتاب داشت.

 بازتاب گلزنی طارمی در رسانه های پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته و در دیداری یک طرفه با نتیجه 10 بر صفر از سد کامبوج گذشت. مهدی طارمی در این مسابقه و در 45 دقیقه ابتدایی به میدان رفت که موفق شد یک گل بزند و یک پنالتی نیز گرفت. درخشش او مقابل کامبوج در رسانه های پرتغال بازتاب داشت.


وب سایت اوژوگو با تیتر "طارمی 45 دقیقه بازی می کند و به ایران کمک می کند تا کامبوج را شکست دهد" نوشت: مهاجم اف سی پورتو در نیمه اول مقابل کامبوج گلزنی کرد.

 

1611310


طارمی همچنان گلزنی برای تیم ملی را دنبال می کند و این بار با گل زدن در بازی ایران مقابل کامبوج که با نتیجه 10 بر صفر به پایان رسید، به کسب پیروزی تیم ملی کمک کرد.

 

مهاجم اف سی پورتو در دقیقه 27 گل سوم را برای ایران به ثمر رساند. او فقط در نیمه اول در زمین مسابقه بود و سپس جای خود را به انصاری فرد داد.


ایران پس از هفت بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی، با 15 امتیاز در رده دوم باقی مانده و دو امتیاز از صدرنشین گروه یعنی عراق عقب است.

 

وب سایت maisfutebol نیز با تیتر "طارمی در پیروزی ایران با نتیجه 10-0 به گل رسید" نوشت: مهدی طارمی بازی تیم ملی ایران را مقابل کامبوج از ابتدا آغاز کرد که این مسابقه با یک نتیجه تاپ به پایان رسید: 10-0 برای ایران.

 

1611311


مهاجم اف سی پورتو که در لیست یازده نفره منتخب لیگ پرتغال قرار دارد، یکی از 10 گل این دیدار را به ثمر رساند. طارمی در دقیقه 27 گلزنی کرد و در پایان نیمه اول که با نتیجه 4-0 به پایان رسید، از زمین بازی بیرون رفت. علاوه بر طارمی، دروازه بان امیر عابدزاده، از ماریتیمو شروع کننده این بازی بود.

 

روزنامه آبولا نیز به گلزنی طارمی پرداخت. این روزنامه نوشت: مهدی طارمی مهاجم اف سی پورتو در دور هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا، در ترکیب اصلی به میدان رفت و زننده یکی از 10 گلی بود که تیم ایران مقابل کامبوج به ثمر رساند.

 

1611312


بازیکن اژدها در دقیقه 27 نام خود را در لیست گلزنان قرار داد و در پایان نیمه اول زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به انصاری فرد داد. نکته مهم دیگر حضور امیر، دروازه بان ایرانی ماریتیمو در این بازی بود.

دیدگاه‌ها