کد خبر : 1761217 | 23 خرداد 1400 ساعت 01:14 | 55.4K بازدید | 11 دیدگاه

جدیت در تمرین بدون توجه به شرایط؛

حرفه ای مثل اخباری و نیازمند (عکس)

دو دروازه بان تیم ملی با وجود اینکه در سه بازی اخیر شانس حضور در میدان را پیدا نکردند و در بازی با عراق هم احتمال حضورشان بسیار کم است، با جدیت بسیار بالا تمرین می کنند.

حرفه ای مثل اخباری و نیازمند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با تصمیم دراگان اسکوچیچ با 4 دروازه بان راهی بحرین شد. در چنین شرایطی مشخص بود که حداقل 2 دروازه بان از این 4 نفر شانس بازی شان نزدیک به صفر خواهد بود اما همراهی تیم ملی همواره برای هر بازیکنی مهم و دوست داشتنی است.

 

1611462

 

علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان اول تیم ملی در طول سال های اخیر در 2 بازی اول مقابل هنگ کنگ و بحرین به میدان رفت و امیر عابدزاده، در بازی سوم مقابل کامبوج، درون دروازه تیم ملی ایستاد.

 

محمدرضا اخباری و پیام نیازمند اما تا کنون شانس حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا نکرده اند. این دو دروازه بان که به ترتیب در تراکتور و سپاهان فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند و جزو بهترین های تیم شان بوده اند، با وجود اینکه در سه بازی اخیر شانس حضور در میدان را پیدا نکردند و در بازی با عراق هم احتمال حضورشان بسیار کم است اما با جدیت بسیار بالا تمرین می کنند.

 

1611463

 

همان گونه که در تصاویر مربوط به آخرین تمرین تیم ملی مشاهده می کنید اخباری و نیازمند با حرفه ای گری هر چه تمام تر، با تمام وجود در حال تمرین زیر نظر مربی دروازه بانان تیم ملی هستند و جدیت و تلاش شان هیچ تفاوتی با دو دروازه بان دیگر تیم ملی یعنی بیرانوند و عابدزاده که در طول 3 بازی اخیر در ترکیب تیم ملی حضور یافتند ندارد.

دیدگاه‌ها