کد خبر : 1761324 | 23 خرداد 1400 ساعت 15:39 | 522.9K بازدید | 109 دیدگاه

دربی انتقامی برای پرسپولیس و استقلال

قرعه شهرآورد برای یک چهارم نهایی جام حذفی!

طبق قرعه کشی جام حذفی، پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل هم قرار بگیرند.

قرعه شهرآورد برای یک چهارم نهایی جام حذفی!

 

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حالی برگزار شد که طبق آن پرسپولیس و استقلال باید در مرحله یک چهارم نهایی رودرروی هم قرار بگیرند. در دیگر بازی، سپاهان به مصاف فولاد خواهد رفت و دو تیم لیگ برتری گل گهر و آلومینیوم اراک نیز دیگر بازی بعدی را برگزار خواهند کرد. این در حالی است که خیبر خرم آباد و ملوان هم آخرین بازی را به انجام خواهند رساند.

 

پرسپولیس و استقلال که یک ماه قبل در لیگ برتر به مصاف هم رفتند، حالا در شرایطی مقابل هم قرار خواهند گرفت که سال گذشته نیز در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال در ضربات پنالتی حریف را شکست داد و به فینال صعود کرد. تاکنون دربی چهار بار در جام حذفی برگزار شده که در جریان بازی هر دو تیم یک بار به پیروزی رسیدند.

 

1611713

 

بازی خیبر خرم آباد و ملوان نیز به شکلی جالب برگزار خواهد شد. در سال 1365 زمانی که خیبر اولین سال تاسیسش را پشت سر می‌گذاشت، توانست به فینال جام حذفی صعود کند و از آن طرف نیز ملوان تا مرحله نهایی بالا آمد که بازی فینال با پیروزی ملوان به پایان رسید.

 

فولاد و سپاهان دو نماینده خوزستان و اصفهان، تقابل ملی پوشان سال 2006 را خواهند داشت. محرم نویدکیا که شانس قهرمانی در لیگ برتر را برای سپاهان ایجاد کرده، در حالی به مصاف فولاد خواهد رفت که جواد نکونام پس از نتایج نامطلوب در لیگ برتر، جام حذفی را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

 

تقابل آلومینیوم اراک و گل گهر که به میزبانی سیرجانی ها به انجام می‌رسد، دوئل سرمربیان دو تیم خواهد بود. امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان که روزگاری در استقلال استاد و شاگرد بودند، در حالی پای به این میدان می‌گذارند که هر دو گزینه نیمکت استقلال بوده و همچنین سرمربی این تیم شدند و حالا شاید موفقیت در این بازی و جام حذفی، روی آینده کاری شان تاثیر بگذارد.

 

 

1611690

* مدافع عنوان قهرمانی تراکتور، مرحله قبلی به دست آلومینیوم اراک حذف شد و در جام حذفی حضور ندارد.

* پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها استقلال است که ۷ بار قهرمان شده و پرسپولیس با ۶ قهرمانی در تعقیب آبی پوشان است. نکته جالب اینکه ملوان قهرمان دوره اول این مسابقات پس از سالها غیبت در مراحل نهایی دوباره به جمع هشت تیم رسیده است.

* علاوه بر ملوان بندرانزلی تیم، خیبر خرم آباد نیز از لیگ یک در این قرعه کشی حضور دارد.

* نمایندگان تیم ها پیش از مراسم قرعه کشی برخورد صمیمانه ای باهم داشتند.

1611689

* مراسم از ساعت ۱۵:۳۰ با تلاوت آیات قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس در شرایطی که سه گلدان روی استیج قرار داشت، مدل قرعه کشی شرح داده شد.

* سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ، برای دقایقی صحبت کرد. پس از او روشنک روی استیج آمد تا مقدمات قرعه کشی را انجام دهد.

* باشگاه‌ها نمایندگان خود را به سازمان لیگ فرستاده‌اند؛ مدیرعامل، سرپرست و مدیر رسانه ای تیم‌های مختلف در محل حاضر هستند.

* نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال فراخوانده شد تا شماره قرعه تیم استقلال را مشخص کند؛ عدد شماره یک.

* افشین پیروانی دومین نفری است که روی استیج می‌آید؛ او عدد شماره دو را انتخاب کرد. بنابراین پرسپولیس و استقلال در دربی مقابل هم قرار می‌گیرند.

* قرعه بعدی؛ سپاهان و فولاد مقابل هم قرار خواهند گرفت.

 

 

1611704

 

* تیم‌های گل گهر سیرجان و آلومینیوم به مصاف هم خواهند رفت.

* دو تیم لیگ یکی خیبر خرم آباد و ملوان بندرانزلی هم مقابل هم می‌گیرند.

* پس از پایان قرعه کشی، سهیل مهدی درباره زمان مسابقات اعلام کرد که طوری برنامه ریزی انجام خواهد شد که تیم ها دو هفته متوالی با هم بازی نکنند.

دیدگاه‌ها