کد خبر : 1761332 | 23 خرداد 1400 ساعت 16:07 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح استقلال درباره نیامدن دیاباته به ایران

باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره تاخیر شیخ دیاباته در ورود به تهران ارائه کرد.

توضیح استقلال درباره نیامدن دیاباته به ایران

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم مالیایی استقلال از حدود 20 روز پیش ایران ترک کرده و با اینکه برنامه های آماده سازی آبی ها ادامه پیدا می‌کند اما شیخ دیاباته هنوز به تهران برنگشته و در تمرینات و مسابقات تدارکاتی تیمش غایب است.


این مساله شایعات زیادی را درباره دیاباته به وجود آورده است. درباره او گفته می‌شود که این بازیکن نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش دلخور است و به همین خاطر در ورود به ایران تاخیر کرده است.


باشگاه استقلال اما امروز توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.


در اطلاعیه ای که امروز استقلال منتشر کرده، آمده است: « با اعلام دستور‌العمل‌های بهداشتی توسط مبادی ذی‌ربط، از ورود اتباع ۱۳ کشور به کشورمان جلوگیری می‌شود که کشور فرانسه نیز یکی از این کشورهاست و به همین دلیل دیاباته برای ورود به کشور نیازمند مجوز جداگانه‌ای علاوه بر ویزا است. این در حالی است که بلیط دیاباته تهیه شده و او قرار بود که دوشنبه شب به کشورمان بازگردد.  شیوع ویروس کرونا در این ۱۳ کشور عامل صدور این دستور‌العمل بوده است. »


در انتهای این اطلاعیه هم آمده است:‌«باشگاه استقلال در حال رایزنی با وزارت خارجه جهت صدور مجوز جداگانه برای دیاباته است.»


باید منتظر ماند و دید در نهایت شیخ دیاباته چه زمانی به ایران برمی‌گردد.


این در شرایطی است که قرارداد مهاجم مالیایی با استقلال روز 9 تیرماه به پایان می‌رسد و او خودش هم چندان تمایلی به ماندن در این تیم ندارد. با این حال مسئولان باشگاه در صدد هستند تا توافق نامه ای را با شیخ امضا کنند تا او حداقل تا پایا فصل پیراهن آبی ها را برتن کند.

دیدگاه‌ها