کد خبر : 1761337 | 23 خرداد 1400 ساعت 16:22 | 48.9K بازدید | 4 دیدگاه

اینبار مجیدی قوی کنار تیم ایستاده است

مربی استقلال: جام می‌خواهیم، باید دربی را ببریم

مربی استقلال می‌گوید تیمش زمین برای انجام بازی دوستانه در اختیار ندارد.

مربی استقلال: جام می‌خواهیم، باید دربی را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، صالح مصطفوی مربی استقلال که به مراسم قرعه کشی رقابت های جام حذفی رفته بود، بعد از این مراسم صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

 


قهرمانی می‌خواهیم، باید دربی را ببریم
تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را ببرد و فرقی هم ندارد. سال گذشته با دو تیم سخت لیگ برتری بازی کردیم حالا هم با پرسپولیس بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم که در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

 


**شرایط نامناسب استقلال؟
ان‌شاالله  درست می‌شود. این سوال را باید از نصرالله عبداللهی بپرسید و او درباره امکانات توضیح بدهد.

 


**نمی‌دانم چرا پین به ایران نمی‌آید
گابریله پین خیلی وقت است که برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده، حالا چرا شرایط حضور او فراهم نمی‌شود در جریان نیستم. ما به امید زنده‌ایم. امیدواریم شرایط طوری پیش برود که در شرایط مساوی با سایر تیم‌ها رقابت کنیم.

 


 مجیدی بازهم استقلال را رها می‌کند؟
نه، فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. مجیدی قوی ایستاده و حدس من این است که یکسری از این مشکلاتی که ایجاد می‌شوند بی‌ارتباط با جدی بودن و خوب کار کردن فرهاد مجیدی نیست.

 


**از مجموعه پیکان تشکر می‌کنم
باید از مجموعه پیکان، مهدی تارتار و علی‌اصغر مدیرروستا تشکر کنم که میزبانی خوبی را از ما انجام دادند ما زمینی نداریم که در آن بازی دوستانه برگزار کنیم. پیکان لطف کرد و یک بازی خوب تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم. هر دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند اما به مرور در این بازی هر دو شرایط بهتری پیدا کردند و از نظر تاکتیکی و بدنی به آنچه می‌خواستند رسیدند.

 


**لغو بازی با نفت آبادان؟
با مسؤولین آنها هماهنگی کردیم قرار بود این بازی انجام شود اما ظاهراً‌ مصدومانی داشتند که اگر تعداد آنها بیشتر می‌شد برای بازی‌های لیگ به مشکل می‌خوردند و به همین خاطر عذرخواهی کردند. قرار بود با این تیم در زمینی که تمرین می کنند بازی کنیم.

دیدگاه‌ها