کد خبر : 1761338 | 23 خرداد 1400 ساعت 16:27 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

سجاد استکی برترین گلزن السالمیه کویت شد

دومین باخت نیروی زمینی در جام باشگاه های آسیا

در دومین روز از بازی های مرحله گروهی رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا نیروی زمینی بازهم شکست خورد.

دومین باخت نیروی زمینی در جام باشگاه های آسیا

به گزارش "ورزش سه" ، در دومین روز از بیست وسومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا به میزبانی کشور عربستان تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نماینده هندبال ایران در گروه A  در دومین بازی خود از ساعت؛ ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم السالمیه کویت رفت که شاگردان مهدی ازاد منجیری در دومین مسابقه خود با حساب ۳۰ بر ۲۴ مغلوب سالیمه کویت شدند.


سجاد استکی ستاره تیم ملی هندبال ایران‌ که در این بازیها در ترکیب تیم السالمیه کویت قرارداد در بازی امروز از ۹ شوت خود ۷ گل به ثمر رساند و برترین گلزن تیمش در دیدار امروز بود.


در طرف مقابل نیز مجتبی حیدر پور یارکمکی تیم شهید شاملی کازرون که از باشگاه فولادمبارکه سپاهان در اختیار نیروی زمینی قرارگرفته از ۱۳ پرتاپی که به سمت دورازه حریف پرتاپ کرد ۱۰ گل را به ثمر رساند اما نتوانست  مانع از شکست تیمش در بازی امروز باشد. حیدرپور روز گذشته نیز در دیدارمقابل مظهر ۹‌ گل برای شهید شاملی به ثمر رساند. در پایان این مسابقه دروازه بان کویت برترین بازیکن زمین شد.

 

1611716

 


تیم هندبال نیروی زمینی در روز نخست این بازیها مقال تیم مظهر عربستان نیز تن به شکست داده بود و با این شکست دومین باخت خود را تجربه کرد. نماینده هندبال ایران فردا در سومین بازی خود از ساعت؛ ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم النجمه بحرین می رود.


دیگر نماینده هندبال ایران تیم صنعت مس کرمان که دیروز قطان یمن را شکست داد، امروز به مصاف الکویت کویت می رود.


بیست وسومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا  از روز شنبه ۲۲ خرداد باشرکت ۱۱ تیم در دو گروه آغاز شده است و تا ۳۱ خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

1611717


در این دوره از رقابت ها کوبل داوری هندبال ایران متشکل از مجید کلاهدوزان و علیرضاموسویان حصور دارند و اولین قضاوت را در روز دوم این بازیها دیدار تیم های مظهر عربستان و العربی قطر در گروه A سوت خواهند زد.

دیدگاه‌ها