کد خبر : 1761349 | 23 خرداد 1400 ساعت 17:22 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاوارد:

سه شنبه شب دوستانم در بایرن حریفم خواهند بود

بنجامین پاوارد، ستاره تیم ملی فرانسه، می گوید که با جدیت مقابل هم تیمی های خود در بایرن که برای آلمان بازی می کنند به میدان خواهد رفت.

سه شنبه شب دوستانم در بایرن حریفم خواهند بود

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب در یکی از جذاب ترین مسابقات یورو دو تیم آلمان و فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. فرانسه با هدایت دیدیه دشان مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و در سمت مقابل یواخیم لوو نیز می‌خواهد در آخرین تورنومنتی که هدایت آلمان را برعهده خواهد داشت با این تیم به موفقیت دست پیدا کند.

 

بنجامین پاوارد، مدافع تیم ملی فرانسه، که در بوندسلیگا بازی می‌کند درباره تقابل با هم تیمی های خود در بایرن گفت: " آنها در باشگاه دوستان من محسوب می شوند اما در بازی روز سه شنبه حریف من هستند. اگر مجبور شوم تکل بزنم این کار را انجام خواهم داد. این یک بازی هیجان انگیز در مونیخ خواهد بود. آنها یک تیم بسیار خوب هستند اما فشار خاصی وجود نخواهد داشت.

 

 

1611724

 

 

بازی در بایرن چیزهای زیادی برای من به ارمغان آورد زیرا این یک باشگاه بسیار بزرگ است؛ یکی از بهترین باشگاه های جهان. بازی در کنار این بازیکنان به پیشرفت شما کمک می کند. من دو سال است که در پست دفاع راست بازی می کنم بنابراین تجربه و اعتماد به نفس زیادی کسب کرده ام. من از حضور در بایرن بسیار خوشحالم."

 

پاوارد در مورد اینکه چرا بایرن یک باشگاه جذاب برای بازیکنان فرانسوی است، گفت: "وقتی به آنجا می آیید، احساس می کنید این یک باشگاه بزرگ و یک خانواده است. ما در آنجا هر روز احساس خوبی داریم بنابراین من تعجب نمی کنم که بسیاری از بازیکنان فرانسوی برای مدت طولانی در آنجا بمانند."

 

 

1436713

 

دیدگاه‌ها