کد خبر : 1761439 | 24 خرداد 1400 ساعت 01:32 | 33.7K بازدید | 2 دیدگاه

هلند 3-2 اوکراین: شب دراماتیک در آمستردام

هلند در اولین دیدارش در رقابت های یورو 2020 موفق شد با نتیجه 3-2 اوکراین را شکست بدهد.

هلند 3-2 اوکراین: شب دراماتیک در آمستردام

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم نمایشی کاملا متفاوت داشتند و 5 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و در نهایت این شاگردن فرانک دی بوئر بودند که به پیروزی برسند.

هلند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2، ممفیس دیپای بعد از یک حرکت انفرادی، ضربه ای با پای چپ زد که دقیقا به جایی رفت که بوشچان حضور داشت.

سه دقیقه بعد، روی پاس عالی واینالدوم، این دامفریس بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش به موقع بوشچان، بار دیگر دروازه اوکراین را بسته نگه داشت.

در دقیقه 7، این بار نوبت دامفریس بود که بعد از یک حرکت خوب از سمت راست، با پاس رو به عقب واینالدوم را صاحب موقعیت کند اما ضربه کاپیتان هلند از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه اوکراینی ها پیش کشیدند و بازی متعادل تر شد تا اینکه در دقیقه 23، روی پاس دیپای، این فن آنهولت بود که می توانست خطرساز شود اما باز هم بوشچان با حضور به موقع، این خطر را دفع کرد.

در دقیقه 27 بار دیگر بوشچان مجبور به واکنش شد و این مانع گلزنی وگهورست شد که با پاس دیپای صاحب یک موقعیت خوب شده بود.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 39، دروازه اوکراین در آستانه باز شدن قرار گرفت اما سیو تک دست بوشچان، باز هم مانع گلزنی واینالدوم شد. در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان هلند بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم هلند بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید.  روی فرار دامفریس از سمت راست و ارسال زمینی او به محوطه جریمه، دفع ناقص بوشچان مقابل واینالدوم قرار گرفت و او هم با یک ضربه تماشایی توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

1611883

 

فشار حملات هلند بعد از این گل ادامه پیدا کرد و شش دقیقه بعد این تیم به گل دوم رسید. این بار هم روی حرکت دامفریس و تعلل مدافع اوکراین بود که توپ مقابل وگهورست قرار گرفت و او هم با یک ضربه والی محکم، دروازه را باز کرد. بازیکنان اوکراین معتقد بودند که دامفریس پیش از ضربه نهایی، مرتکب خطا شده بود اما داور بعد از استفاده از VAR گل را پذیرفت.

 

1611884

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 72 روی پاس شاپارنکو، این یارمچوک صاحب موقعیت شد اما ضربه او را استکلنبرگ با یک واکنش خوب دفع کرد.

اما سرانجام در دقیقه 75، قفل دروازه هلند را باز کرد. یارمولنکو که با پاس یارمچوک صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه نارنجی ها را باز کرد.

تنها چهار دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد بود که ارسال دقیق مالینوفسکی را یارمولنکو با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بار دیگر هلندی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 85 بار دیگر پیش افتادند. این بار هم روی یک ارسال از ناتان آکه بود که دامفریس با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه اوکراین فرستاد.

 

1611885

 

در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل های بعدی بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-2 هلند به پایان رسید.

دیدگاه‌ها